Koulujutut on tällä hetkellä se osa elämässä millon voin unohtaa pahanolon ees hetkeks...Voi pahus, älä luovuta. Kyllä ne koulujutut suttaantuu.
Niinku toisaalla sanoin;Vaikka nyt kyllä tekiskin mieli mennä sänkyyn eikä nousta sieltä ollenkaan pois...
*lähtee laittautumaan*
Mitä se Fantsu mököttää?
Täällä on toinen joka ei halunnut herätä. Ja toisekseen, on taas törppö olo päässä.Mitä se Fantsu mököttää?
KiitosHuomenta Kais
Kurja kuulla huonosta yöstä, toivottavsti päiväsi muuttuisi paremmaksi.
Huomenta, eikö mikään särkylääke auta jos ottaa yöksi? *halaus*Huomenta
Väsyttäää sikana. Lähes koko yön valvonut,kun ei saanut nukuttua & aamuyöstä alkoi koskemaan.
Pari tuntia nukuin aamulla.
Nyt kahvia & aamupala.
Puol kymnenen bussiin.
Jep. Mä taidan kattoo telkkua.Ugh, palstan etusivu taas näyttää olevan pelkkää mitä vittua ja raiskaistarinoita, joten mä taidan lähteä typyn kanssa pihaleikkeihon kunnes mummi tulee hakemaan meitä lääkäriin.
Mä en vaan jaksa tollasta raiskaushekumointia ilman minkäänlaisia argumentteja. En ole rasisti, en ole suvakki, ei vaan jaksa katsella tuollaista helvetin yksinkertaisten ihmisten jatkuvaa raiskausoksennusta. Kuvottavaa.
Lievittää jonkin verran kipuja Panadol forte tai kiputulehduslääke mutta kun ei muuten vaan uni tullut silmään vaikka yritti & kävin 3 kertaa sokruja mittailemassa.Huomenta, eikö mikään särkylääke auta jos ottaa yöksi? *halaus*
Höh Toivottavasti ens yö on parempi.Lievittää jonkin verran kipuja Panadol forte tai kiputulehduslääke mutta kun ei muuten vaan uni tullut silmään vaikka yritti & kävin 3 kertaa sokruja mittailemassa.
Jos noi muutamat tyypit heitettäis palstalta pellolle niin tää palsta näyttäis semmoiselta johon uskaltaa kirjoittaa.Ugh, palstan etusivu taas näyttää olevan pelkkää mitä vittua ja raiskaistarinoita, joten mä taidan lähteä typyn kanssa pihaleikkeihon kunnes mummi tulee hakemaan meitä lääkäriin.
Mä en vaan jaksa tollasta raiskaushekumointia ilman minkäänlaisia argumentteja. En ole rasisti, en ole suvakki, ei vaan jaksa katsella tuollaista helvetin yksinkertaisten ihmisten jatkuvaa raiskausoksennusta. Kuvottavaa.
Voidaan me mennä takaisin. Uusi ketju sinne.Jos noi muutamat tyypit heitettäis palstalta pellolle niin tää palsta näyttäis semmoiselta johon uskaltaa kirjoittaa.
Miks helvetissä meidän piti lähteä karkuun avoimelta puolelta muutaman perseilijän vuoksi?
Toivottavasti onHöh Toivottavasti ens yö on parempi.