The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Päivää kettinkiin.

On tää jotenkin paskamaista kun palstalle tehdään muutos ja muutetaan vaan värit räikeiksi mutta silitetään otsaa noilta jotka on potkittu pois hommaforumilta huonon käytöksen vuoksi.
Ylläpidon totisesti kandeis miettiä keitä täällä tahtoo pitää.

Täältä on jo lähtenyt turhan moni kiva kirjoittaja. Jos noi perseilijät saa riehua valtoimenaan niin kohta lähtee kaikki.
Tää ketju ny on toistaiseksi turvassa pahimmalta perseilyltä ja hyvä niin.

Mut jos perhelehden keskustelupalsta näyttää koulukiusaajien hiekkalaatikolta niin kukas järkevä tänne kauaa eksyy?
Ittekin jo lähtisin mutta tuli luvattua olla tarvittarssa maalarina niin en mä sitä ennen voi. Mun sanani on niin isot, että en mä pysty niitä syömään.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Vaikka nyt kyllä tekiskin mieli mennä sänkyyn eikä nousta sieltä ollenkaan pois...

*lähtee laittautumaan*
Niinku toisaalla sanoin;
ei mun vuokseni hirveesti tartte "laittautua"
Jos nainen on mielestäni kiinnostava ja sexy niin on sitä vaikka olis pilkkihaalarit päällä ja nenä nokisena savusaunan lämmityksestä
Joskus saa jopa olla eri mieltä kanssani. Sen vuoksi naiset tosin ovat hirveen hankalia.
Mut itteni kanssa saan olla joka päivä. Jos tahdon olla jonkun kanssa joka on aina kanssani samaa mieltä niin katson peiliin, eikä sekään aina auta. Peilikuvanikin osaa joskus olla väärässä joten kehen tässä voi luottaa?

Pähkinämama
Mä aika harvoin laittaisin millään lailla. Ei ole yks eikä kakskertaa kun matkalla jonnekin tulee mieleen, et olis varmaan kannattanut edes kurkata peiliin ennen kuin ovesta läks. Mut eipä tuo haittaa, jos jotakuta ahdistaa mun ulkonäkö tai hapsotrava tukka, niin niillä on aina mahdollisuus olla katsomatta (y)

Huomenta
Väsyttäää sikana. Lähes koko yön valvonut,kun ei saanut nukuttua & aamuyöstä alkoi koskemaan.
Pari tuntia nukuin aamulla.

Nyt kahvia & aamupala.
Puol kymnenen bussiin.

Pähkinämama
Ugh, palstan etusivu taas näyttää olevan pelkkää mitä vittua ja raiskaistarinoita, joten mä taidan lähteä typyn kanssa pihaleikkeihon kunnes mummi tulee hakemaan meitä lääkäriin.

Mä en vaan jaksa tollasta raiskaushekumointia ilman minkäänlaisia argumentteja. En ole rasisti, en ole suvakki, ei vaan jaksa katsella tuollaista helvetin yksinkertaisten ihmisten jatkuvaa raiskausoksennusta. Kuvottavaa.

Fantzu
Ugh, palstan etusivu taas näyttää olevan pelkkää mitä vittua ja raiskaistarinoita, joten mä taidan lähteä typyn kanssa pihaleikkeihon kunnes mummi tulee hakemaan meitä lääkäriin.

Mä en vaan jaksa tollasta raiskaushekumointia ilman minkäänlaisia argumentteja. En ole rasisti, en ole suvakki, ei vaan jaksa katsella tuollaista helvetin yksinkertaisten ihmisten jatkuvaa raiskausoksennusta. Kuvottavaa.
Jep. Mä taidan kattoo telkkua.

Jos noi muutamat tyypit heitettäis palstalta pellolle niin tää palsta näyttäis semmoiselta johon uskaltaa kirjoittaa.

Miks helvetissä meidän piti lähteä karkuun avoimelta puolelta muutaman perseilijän vuoksi?

Yhteistyössä