The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Mä olen vakavasti alkanut elämään siinä uskossa, että joko ypssa on ihminen joka ei näe todellista maailmaa vaaleanpunaisten vässykkälasiensa takaa, tai sitten hän tai kaverinsa on joku kiusaajista. Ei tuota heidän/hänen ymmärrystä kiusaajien paapomiselle muuten voi millään käsittää.
Hei kuules. Tässä touhutessani pyörittelin päässäni hajatelmia, mm.palstailun nykyfiilistä ja tulin ihan samoihin päätelmiin!

Mä en vaan tajuu miten täällä ei muka voi puuttua kiusaamiseen. Ja suuresti ihmettelen sen hyväksymistä. Joko tosiaan ylläpidossa on totaali käsiä jotka väistelevät aina tilanteita joissa joutuisivat oikeasti ajattelemaan ja töitäkin tekemään. Tai sitten joukossa on itse kiusaajia.

Melko suuressa ristiriidassa vaan, kun aattelee että takuulla heidänkin joukossaan on vanhempia jotka sanovat lapsilleen että "kiusaaminen on väärin" ja samaan aikaan itse omilla toimillaan töissänsä hyväksyvät sen.

No respect what so ever!

• Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Hei kuules. Tässä touhutessani pyörittelin päässäni hajatelmia, mm.palstailun nykyfiilistä ja tulin ihan samoihin päätelmiin!

Mä en vaan tajuu miten täällä ei muka voi puuttua kiusaamiseen. Ja suuresti ihmettelen sen hyväksymistä. Joko tosiaan ylläpidossa on totaali käsiä jotka väistelevät aina tilanteita joissa joutuisivat oikeasti ajattelemaan ja töitäkin tekemään. Tai sitten joukossa on itse kiusaajia.

Melko suuressa ristiriidassa vaan, kun aattelee että takuulla heidänkin joukossaan on vanhempia jotka sanovat lapsilleen että "kiusaaminen on väärin" ja samaan aikaan itse omilla toimillaan töissänsä hyväksyvät sen.

No respect what so ever!
Ois mielenkiintoista tietää mikä olis kaksplussan reaktio kiusaamisen paapomiseen kun joku rohkea ja osaava tekis oikeasti tästä ongelmasta täällä julkisen. Katotaan kuinka paljon perhearvoja kunnioittavan lehden tekis sen jälkeen mieli enää paapoa kiusaajia kun siitä tulis lehteen juttua.

• Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat
Ois mielenkiintoista tietää mikä olis kaksplussan reaktio kiusaamisen paapomiseen kun joku rohkea ja osaava tekis oikeasti tästä ongelmasta täällä julkisen. Katotaan kuinka paljon perhearvoja kunnioittavan lehden tekis sen jälkeen mieli enää paapoa kiusaajia kun siitä tulis lehteen juttua.
Juuri tämä!
Varsinkin kun nykyään on tapetilla kiusaaminen, niin kouluissa kuin työpaikoilla ja viimeisimpänä somessa, missä jo nostettu asiasta syyte ja tuomiokin saatu.

• Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Juuri tämä!
Varsinkin kun nykyään on tapetilla kiusaaminen, niin kouluissa kuin työpaikoilla ja viimeisimpänä somessa, missä jo nostettu asiasta syyte ja tuomiokin saatu.
Tää tykkääminen on kauheen ihmeellinen juttu!
Jos routamisu pyytää niin mä teen. En kysy enkä ihmettele.
Jos Ellu pyytää niin saatan kysyä mutta teen.
Jos Fantzu kysyy niin saatan ihmetellä ja kysyä mutta teen.

Seuraavaksi kysytään, että pitäiskö tekemisten olla laillisia?
Sitä ny ei o kysytty enkä ole ehtinyt ajatella.

Tää tykkääminen on kauheen ihmeellinen juttu!
Jos routamisu pyytää niin mä teen. En kysy enkä ihmettele.
Jos Ellu pyytää niin olen jo tehnyt.
Jos Fantzu kysyy niin saatan ihmetellä ja kysyä mutta teen.

Seuraavaksi kysytään, että pitäiskö tekemisten olla laillisia?
Sitä ny ei o kysytty enkä ole ehtinyt ajatella.
Vähän korjasin.:rolleyes:

Pähkinämama
(n) mut muna paistetaan kahdelta (tai monelta) puolelta ainoastaan jos se on alle kouluikäisen eväsleivälle, tai se on munakkaassa tai munakokkelissa (y)

Tai raskaana olevalle naiselle. Silloin sen vois (pitää) paistaa molemmin puolin.

Juuei.
Älä. Missään nimessä. Erehdy. Ikinäkoskaanmilloinkaan. Ihan. Randomina. Tekemään.

Appelsiinimuffinsseja pätkissydämellä.

Ovat synnillisiä:p:oops:
Yhden vaan maistoin!!*pakkaa kaikki muut nopeastisukkelasti kakkukuvun alle ja kirjoittaa kuvun päälle tarralappuun: näpit irti!! Varsinkin äiti!!*

@Kais haudalle ruusubegonia ja hopealehti
Toi vaatii pikkusen hoitoa jos haluaa noiden säilyvän hyvinä. Eli hopealehdestä kannattaa nyppiä latvakasvustoa pois jottei kasva liian isoksi ja jätä toista kukkaa varjoonsa. Begoniaa kannattaa myös huoltaa eli nyppiä huonot kukinnot pois. Hmmm..begoniassa ois semmonen kuin Go!Early-lajike josta tulee näyttävä! Kun hiuan käydessään muistaa tosiaan nyppiä huonot kukinnot pois ja joskus nappaista muutaman lehdenkin pois kukintojen tieltä. Mutta - tuo kyllä kukkiessaan ilahduttaa pitkälle syksyyn asti(y)!

Yhteistyössä