The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Pihvit on pakastimessa, perunat tavallisia ja jäätelöä eiblainkaan. Mut kahvia ja simaa löytyis. Ja voikkarivehkeet. Hhmm siitä tuli mieleeni, tartteen varmaan käydä aamusella kaupassa.
Unohdin sanoa...
Jos päästät Fantzun ja minut kämppääsi niin se on kuin huvila&huussi. Näyttää erilaiselta mutta menikö kuin piti?
Onneksi on Fantzu vaihtamassa ne vaipat joten mä voin keskittyä tyhjentämään jääkaappiasi.

• Tykkää
Reactions: Pähkinämama
Oijoi!
Tilannetiedotusta:
Uusvanha kone kesti kojeajon eikä yhtään*kopkopkop* sulaketta vielä räjähtäny(y)

Nyt jännitysmaksimuskertoimet kohdilleen eli meikäläisen kohtalokkaat vaatteet kehiin(y):ROFLMAO:

Ei ookaan muuten aikasemmin ollut pyykin pesu näin jännää...taijan muuten linkouksen aikana istahtaa koneen päälle...sitä tiiä mimmonen surraajapärrääjä ja kenguruloikkaaja pian onkaan..se kone siis:geek:

• Tykkää
Reactions: epek
No nii-in:unsure:...toi kone on nyt kuitenki ekaa kertaa pärräämässä ja vielä mun vaatteitten kans ja en tiiä ollenkaan mimmosella innolla se täristää linkousta menemään upo-oudossa paikassakin ja jos yhtään on entisen koneen vikaa niin vaikka kuin ois sen säätöjalkoja tsiigaillu ja vaateriin laittanu niin jokaikinenkerta lingotessaan oli liikekannalla:unsure:....että voi kait se tarttuakin:barefoot:

Että kyllä sitä nyt vaan on vahdittava:)

Pähkinämama
Oijoi!
Tilannetiedotusta:
Uusvanha kone kesti kojeajon eikä yhtään*kopkopkop* sulaketta vielä räjähtäny(y)

Nyt jännitysmaksimuskertoimet kohdilleen eli meikäläisen kohtalokkaat vaatteet kehiin(y):ROFLMAO:

Ei ookaan muuten aikasemmin ollut pyykin pesu näin jännää...taijan muuten linkouksen aikana istahtaa koneen päälle...sitä tiiä mimmonen surraajapärrääjä ja kenguruloikkaaja pian onkaan..se kone siis:geek:
Meinasin mainita, että istuminen sen linkoavan koneen päällä saattaa korjata sen sinun levottomuuden, mutta Ellu näemmä ehti ensin, ja vähemmillä sanoilla :p

• Tykkää
Reactions: Elena777
Meinasin mainita, että istuminen sen linkoavan koneen päällä saattaa korjata sen sinun levottomuuden, mutta Ellu näemmä ehti ensin, ja vähemmillä sanoilla :p
Ai niinku...mitenkä:cautious:? Ja minkä?
Tässä nyt mikään levoton oo...jos nyt vähäsesti pirskahtelee:barefoot:
Koko kehollisesti.

Miten työ sen mun pirskahtelevuuden nyt mun peffaan paikallistitte:cautious:...?

Yhteistyössä