Fantzu
Et ole.Ai mää vai
Puhun yhestä tyypistä.
Et ole.Ai mää vai
Jotkut osaavat olla. Yks tyyppi. Ei ole mulle eka kerta kun käyttäydytään ilkeästi mua kohtaan.Harvemmin miehet kusipäitä ovat. Kukas nyt noin on Fantsu hermoille käynyt?
Ihavvarmana en o tänään tehny mitään kusipäistä.Vittu jotkut miehet ovat kusipäitä.
Muuta voi sanoa.
Se tapahtui eilen.Ihavvarmana en o tänään tehny mitään kusipäistä.
En o vielä ehtinyt!
Joku on tainnu viettää lauantaita ikkunanpesussa?Jaa, ne parvekkeen ikkunat olikin läpinäkyvät eikä samennetut
En ollu sielläpäinkään ja jos olin niin se vaan näytti minulta ja sitäpaitti se oli varmasti naamioitunut.Se tapahtui eilen.
Yup, pestiin parvekke ja sen lasit. Ei oo vissiin muutamaan vuoteen niitä pesty, kasvoi sammalta ja niistä ei nähnyt ulos enää. Täytyy pestä ne toiseen kertaan huomenna et saa ne ihan oikeasti puhtaiksi.Joku on tainnu viettää lauantaita ikkunanpesussa?
Ootko ihan varma? Se tyyppi oli kännissä ko käki.En ollu sielläpäinkään ja jos olin niin se vaan näytti minulta ja sitäpaitti se oli varmasti naamioitunut.
Niih!
Jaa, nobtoi saattaa selittää miksi miehet on kusipäitä..Mun perse on kipeä.
Ei johdu miehestä.Jaa, nobtoi saattaa selittää miksi miehet on kusipäitä..
Tuntomerkki kyllä täsmää minuun.Ootko ihan varma? Se tyyppi oli kännissä ko käki.
Sanon samaa kuin Toffolle, et painepesuri on hyvä keksintö.Yup, pestiin parvekke ja sen lasit. Ei oo vissiin muutamaan vuoteen niitä pesty, kasvoi sammalta ja niistä ei nähnyt ulos enää. Täytyy pestä ne toiseen kertaan huomenna et saa ne ihan oikeasti puhtaiksi.
HöhVittu jotkut miehet ovat kusipäitä.
Muuta voi sanoa.
Et kehtaaKehtaanko mä tunnustaa?
On niitäkin.Höh
Ohan niitä pissipäitä toisaalta meissä naisissakin..
Eka ajattelin että mikä puffetti se on. Mutta hokasin.Kahvia ja minttu puffet typyn torkkuessa
On. Ei kusipäisyys katso sukupuolta, ihonväriä, uskontoa tai älykkyysosamäärää. Ikää se joskus katsoo, koska toisista kilsat hioo ne pahimmat särmät pois. Ja toisista hioutuu pois kaikki paitti ne pahimmat särmät.Höh
Ohan niitä pissipäitä toisaalta meissä naisissakin..
Tulee mieleen, että kenen se toinen on?Tulikin tuosta mieleen, että torille oli avattu jäätelökioski..sinne täytyy mennä piakkoin.
.....tuosta taas tuli mieleen että kaupasta tarttui muun sälän mukana myös 2 uutta hammasharjaa.
Saas nähä mitä tuosta sitten tulee mieleen
Eiks hän ihan asiasta suuttunut? Eihän nykykirkotkaan sais mitään kirppareita olla jne...niille taas on omat paikkansa.Jeesuskin oli vaan ihminen. Menetti hermonsa ja paiskoi rahanvaihtajien pöydät päin seiniä. Se ei ollu kauheen kilttiä käytöstä?
Mun Eipähän tartte olla taas muutaman kk:n päästä ostamassa uutta.Tulee mieleen, että kenen se toinen on?