The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Kehtaanko mä tunnustaa?
Olen nyt seittemän vuotta tässä nukkumaluukussa asustanut, enkä ole kertaakaan pessyt partsin ikkunaa.
Kyllä tosta yhä näkee milloin aurinko paistaa ja milloin ei. Jos tahdon nähdä ulos niin avaan partsin oven ja menen parvekkeelle, jonka pesin kun lumet lähti.

Toisaalta nythän ton ikkunan pesu on tehty mahdottomaksi kun taloyhtiön julkisivu"rempassa" se maalattiin umpeen. Sitä ei enää saa auki.
Tai kyllä mä saan koska mulla on työkalut, mut se ei ole mun homma. 160x140 vanha lasiruutu on suuressa vaarassa rikkoutua jos sitä umpeenmaalauksen jälkeen alkaa kampeamaan auki joten tulkoon avaamaan ja pesemään ne jotka sotkikin. Tai siis mielummin joku muu, osaavampi jolla on vakuutukset kunnossa. Taloyhtiölle kuuluva asia kumminkin joten mä en viitti ottaa riskiä ittelleni.

Tulikin tuosta mieleen, että torille oli avattu jäätelökioski..sinne täytyy mennä piakkoin.:p
.....tuosta taas tuli mieleen että kaupasta tarttui muun sälän mukana myös 2 uutta hammasharjaa.

Saas nähä mitä tuosta sitten tulee mieleen:cautious:

• Tykkää
Reactions: Fantzu ja Kais
Höh:unsure:
Ohan niitä pissipäitä toisaalta meissä naisissakin..(n)
On. Ei kusipäisyys katso sukupuolta, ihonväriä, uskontoa tai älykkyysosamäärää. Ikää se joskus katsoo, koska toisista kilsat hioo ne pahimmat särmät pois. Ja toisista hioutuu pois kaikki paitti ne pahimmat särmät.

Jeesuskin oli vaan ihminen. Menetti hermonsa ja paiskoi rahanvaihtajien pöydät päin seiniä. Se ei ollu kauheen kilttiä käytöstä?
Niinpä meis tavallisissa kuolevaisissa on kaikissa omat vikamme ja se meille sit sallittakoon. Minussa on lukematon määrä vikoja ja joskus kusipääksikin kutsutaan. Joskus jopa syystä.

• Tykkää
Reactions: Fantzu
Jeesuskin oli vaan ihminen. Menetti hermonsa ja paiskoi rahanvaihtajien pöydät päin seiniä. Se ei ollu kauheen kilttiä käytöstä?
Eiks hän ihan asiasta suuttunut? Eihän nykykirkotkaan sais mitään kirppareita olla jne...niille taas on omat paikkansa.

Tulee mieleen, että kenen se toinen on?
Mun:p Eipähän tartte olla taas muutaman kk:n päästä ostamassa uutta.:cautious:

• Tykkää
Reactions: Fantzu

Yhteistyössä