Höh eikääää " mököttää "*kynä sauhuten lisää yllämainittuun luetteloon hapankorput*
Nää on näitä naisten henkisiä lumiukkohetkiä ihmettelyineen ja emmä ennää jaksa rouskutella kun nyt jo tuntuu ähkypöhkyltä ja ihmettelen että miks ees söin.Etkössää sisällä rouskutellukaan? No kato, säästyt siivoukselta
Lumiukkona et voi olla myöskään ennää kun ei tota...tiiäthän..luntakaan ennää.....ainakaanniinpaljosti....
Mun sängyssä saa syödä.Maailmassa on muutama perussääntö.
Yksi niistä on se, että perunalastuja tai näkkileipää ei syödä sängyssä. Koskaan.
Niih!
Jos mä sinne tulen niin ei saa!Mun sängyssä saa syödä.
Sehän nähdään.Jos mä sinne tulen niin ei saa!
Niih!
..mmmh...joskus on myös paikallaan se ettei ihan niin kovin ihmetteliskään...vaan olis ja eläis siinä tunteessa ja hetkessä on.Nää on näitä naisten henkisiä lumiukkohetkiä ihmettelyineen ja emmä ennää jaksa rouskutella kun nyt jo tuntuu ähkypöhkyltä ja ihmettelen että miks ees söin.
Näinhän se myös menee *yrittää keventää tunnelmaa ja röyhtäistä* Mutku ei se tuu!..mmmh...joskus on myös paikallaan se ettei ihan niin kovin ihmetteliskään...vaan olis ja eläis siinä tunteessa ja hetkessä on.
Ja unelmois kauniita*huokaa*
Mä syön joskus sängyssä.Mun sängyssä saa tehä ihan mitä tahansa muuta paitsi ei syyä..mä en ittekään syö siellä.
Syöt sitten näkkileivät ja hapankorput omalla puolellasi sänkyä.Sehän nähdään.
Ok, mun puolelle ei ole tulemista.Syöt sitten näkkileivät ja hapankorput omalla puolellasi sänkyä.
Täällä voi syödä missä vaan. Nelijalkanen jätemylly imuroi joka murusen. Salaattia tosin ei pidä pudotella. Ne joutuu ihan itse noukkimaan.Maailmassa on muutama perussääntö.
Yksi niistä on se, että perunalastuja tai näkkileipää ei syödä sängyssä. Koskaan.
Niih!
Mä syön joskus sängyssä.
Ai mitä muuta tahansa?
*juoksee Ellun sänkyyn pomppimaan tukka hulmuten* Jiihaa!
Jaa
No siis niinQ nukkua vaikka ja/taikka lukea kirjaa ja sen sellasta *Kaivelee kengänkärjellä maata ja punastuu*
Hyvin koulittu hauveli!Täällä voi syödä missä vaan. Nelijalkanen jätemylly imuroi joka murusen. Salaattia tosin ei pidä pudotella. Ne joutuu ihan itse noukkimaan.
Koirat on kyllä fiksuja eläimiä!Täällä voi syödä missä vaan. Nelijalkanen jätemylly imuroi joka murusen. Salaattia tosin ei pidä pudotella. Ne joutuu ihan itse noukkimaan.
jaahas, löyty hyvä paikka saunapuitten pilkkomiseen.Mun sängyssä saa tehä ihan mitä tahansa muuta paitsi ei syyä
Sit vaan pitää miettiä, että onko naisen vetovoima suurempi kuin näkkärimurusten karkottava vaikutus.Ok, mun puolelle ei ole tulemista.