Mitkä nakit ?Kokeillaanko
*hörppää äkkiä kahvia ja yrittää vaihtaa aihetta*
Niin...kuinkahan moni meinaa vetää tänä Vappuna nakit silmille?
Mitkä nakit ?Kokeillaanko
*hörppää äkkiä kahvia ja yrittää vaihtaa aihetta*
Niin...kuinkahan moni meinaa vetää tänä Vappuna nakit silmille?
Meillä ei ikinäViinalla ei sitten läträtä, tänäänkään
Mie söin töissä vappuruokaaMä sain perunasalaattia, nakkeja ja maggaraa. Noh, nyt on sittenkin jotakin vappusapuskaa.
Minäkin olisin syönyt jos olisin ollut töissä.Mie söin töissä vappuruokaa
Kivikylän vanhanajan nakit!Mitkä nakit ?
Mä kokeilin niitä Kivikylän lihapullia, ei huonojaKivikylän vanhanajan nakit!
*sopottaa ihan hiljaa*
Ai millai kokeilit...sormenpäällä painoit pari kertaa?Mä kokeilin niitä Kivikylän lihapullia, ei huonoja
HyväAi kamala kun tulikin täys olo..örp
Karvat nousee pystyyn kun luen edes muiden käyneen kidutuslaitoksessa..hammalääkärit, nuo laillistetut kiduttajat.
onneks en saanu uutta aikaa.
Liian nopeeta söin, nyt sattuu kylkiin enkä jaksanut ees kaikkea syödä kun hotkin itteni täyteen.Hyvä
*tarjoaa juhannussimaa teemukissa*
Hyrrrr...yyh että hampila osaakin olla paikkana ei lähimainkaan top miljoonan kohdassa.hammalääkärit, nuo laillistetut kiduttajat.
onneks en saanu uutta aikaa.
Meinaat että oisin sen tarpeessa*tarjoaa juhannussimaa teemukissa*
Meinasin tulla kirjottaan ettei hammaskiveksen poistaminen satu, mutta sitte muistin ettei mulle oo sellasta ees ikinä tehty.Hyrrrr...yyh että hampila osaakin olla paikkana ei lähimainkaan top miljoonan kohdassa.
Mullakin oli hiljan ja jännitin itteni ihan kalmankalpeeksi....ja aivan turhaan suakeli kun eivät sitten löytäneet yhtäkään reikääkään!!!*hihkuupomppii* Eikä kyllä tarvinnukaan löytää mutta olin katos varautunut äärikatastrofiin
Tosin. Tuossa olis tiedossa yks kerta. Hammaskiven poistoa En selviä hengissä. Paitti ehkä saatan...hammaslääkäri sanoi että se hampilääkärikandi on hyvä ottamaan ja kaikenlisäks komeekin....tosin sen omissa silmissä, meikäläisen on ihan eri juttu...mutta. Kamala paikka siis, hyvä kun hengität vielä
Emmää nyssitä tiiä..Meinaat että oisin sen tarpeessa
ei siellä mikään satu mutta kun suun aukipitäminen luonnottoman pitkään väsyttää koko naaman.Mulla oli viimeks tosi hyvä..ei sattunut yhtään, ei ees jälkeenpäin.