Selvästi en tiedä, mutta ei hei sen niin väliä.Aika näyttää, hmmm, sitten ku päättömän kivekset ovat laskeutuneet
Lapsien saaminen ei takuulla toteudu enää. Muista en viitsi puhua mutta ei nekään toteudu koskaan.Mun veli sanoi joskus näin:''Haaveet on tarkoitettu toteuttaviksi.''
Aina ne eivät toteudu hetkessä ja joskus ei koskaan, mutta ikinä ei pidä luovuttaa...tää jälkimmäinen taas on ollut mun mottoni aina.
... oon pahoillani...mutta...onneks on haaveita ja unelmia....(menin tuon sanomaan vaikket tykkääkään)Jep
Mutta mulla on paljon toteutumattomia haaveita ja paskaks mennyt elämä. Viimeisen 20v. aikana.
Mun elämäntaival on ollut aika vaikeaa ihan lapsuudesta lähtien. Mutta, hyödyttääkö surra sitä mitä ei saa? Menee se oma ja ainutlaatoinen elämä hukkaan. Ehkä nämä on luonneasioita, miten ihminen käsittelee asiat ja suhtautuu niihin.Lapsien saaminen ei takuulla toteudu enää. Muista en viitsi puhua mutta ei nekään toteudu koskaan.
Kiitos... oon pahoillani...mutta...onneks on haaveita ja unelmia....(menin tuon sanomaan vaikket tykkääkään)
Nyt en muista merkkiä, mutta lasipullossa myydään.Ei oo simaa, en muistanu tehdä
Suositelkaa hyvää kaupan simaa, kiitos jo etukäteen
Lapsista en sano mitään, mutta tosta loppuosasta tuli vähän samanlainen fiilis kuin mitä kisulla aina tulee kun tekis mieli sanoa jotain...mutta sitten miettiisanoiskovaieikösanoisjasittesitäkihiseekuntekismielisanoajotain...Lapsien saaminen ei takuulla toteudu enää. Muista en viitsi puhua mutta ei nekään toteudu koskaan.
On mullakin ollut lapsesta asti eikä loppua näy. Mutta haaveista ei ole enää niin väliä. Saispa ne ongelmat pois elämästä. Niistä olen kärsinyt monta vuotta.Mun elämäntaival on ollut aika vaikeaa ihan lapsuudesta lähtien. Mutta, hyödyttääkö surra sitä mitä ei saa? Menee se oma ja ainutlaatoinen elämä hukkaan. Ehkä nämä on luonneasioita, miten ihminen käsittelee asiat ja suhtautuu niihin.
Ja, elämä on edelleen haastavaa.
Lapsien saaminen ei takuulla toteudu enää. Muista en viitsi puhua mutta ei nekään toteudu koskaan.
50v. lähestyy ja ei ole toteunut. Siitä voi päätellä miten loppuelämä menee.Lapsista en sano mitään, mutta tosta loppuosasta tuli vähän samanlainen fiilis kuin mitä kisulla aina tulee kun tekis mieli sanoa jotain...mutta sitten miettiisanoiskovaieikösanoisjasittesitäkihiseekuntekismielisanoajotain...
Oisko se sitä Fingerporin Juhannussimaa Teemukissa?Nyt en muista merkkiä, mutta lasipullossa myydään.
IhamikävaanEi oo simaa, en muistanu tehdä
Suositelkaa hyvää kaupan simaa, kiitos jo etukäteen
Nääh...mä nään taas kaikki ovet (sulle) avoimena, mistä vaan tahot köpötellä menemään50v. lähestyy ja ei ole toteunut. Siitä voi päätellä miten loppuelämä menee.
Rattoisasti? Heräät uuteen päivään iloiten uudesta mahdollisuudesta olla ja elää. Illalla painat pään pielukseen ja nukahdat tyytyväisenä?50v. lähestyy ja ei ole toteunut. Siitä voi päätellä miten loppuelämä menee.
!!!!?????50v. lähestyy ja ei ole toteunut. Siitä voi päätellä miten loppuelämä menee.
Ovet ovat lukossa.Nääh...mä nään taas kaikki ovet (sulle) avoimena, mistä vaan tahot köpötellä menemään
*ufopääkkönen*Kiitos
Mä olen luopunut haaveista. En halua kiduttaa itseäni haaveilla.
Juuri näin. Mä koitan iloita niistä kaikkein pienimmistäkin asioista, vaikka ois miten vaikeeta...koska ohan niitäkin, ne vaan pitää nähä.Rattoisasti? Heräät uuteen päivään iloiten uudesta mahdollisuudesta olla ja elää. Illalla painat pään pielukseen ja nukahdat tyytyväisenä?
Siinä välissä voi olla kaikkea skeidaa, mutta siitä viis.
Ovet ovat lukossa.
Noup, kurjuus jatkuu eläkkeelläkin. Onnettomana on vaikea herätä iloiten päivästä. Mulla on aika pahoja ongelmia. En ole puhunut niistä täällä.Rattoisasti? Heräät uuteen päivään iloiten uudesta mahdollisuudesta olla ja elää. Illalla painat pään pielukseen ja nukahdat tyytyväisenä?
Siinä välissä voi olla kaikkea skeidaa, mutta siitä viis.
Usein, se ilta kun pään laittaa tyynyyn on päivän paras hetki.Juuri näin. Mä koitan iloita niistä kaikkein pienimmistäkin asioista, vaikka ois miten vaikeeta...koska ohan niitäkin, ne vaan pitää nähä.
Nukkuminen on parasta aikaa vuorokaudessa.Usein, se ilta kun pään laittaa tyynyyn on päivän paras hetki.
Äkkiäkös sää ne kipakalla potkulla potkaset nurunOvet ovat lukossa.