The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Lapsien saaminen ei takuulla toteudu enää. Muista en viitsi puhua mutta ei nekään toteudu koskaan.
Mun elämäntaival on ollut aika vaikeaa ihan lapsuudesta lähtien. Mutta, hyödyttääkö surra sitä mitä ei saa? Menee se oma ja ainutlaatoinen elämä hukkaan. Ehkä nämä on luonneasioita, miten ihminen käsittelee asiat ja suhtautuu niihin.
Ja, elämä on edelleen haastavaa.

Lapsien saaminen ei takuulla toteudu enää. Muista en viitsi puhua mutta ei nekään toteudu koskaan.
Lapsista en sano mitään, mutta tosta loppuosasta tuli vähän samanlainen fiilis kuin mitä kisulla aina tulee kun tekis mieli sanoa jotain...mutta sitten miettiisanoiskovaieikösanoisjasittesitäkihiseekuntekismielisanoajotain...:censored::X3:

Fantzu
Mun elämäntaival on ollut aika vaikeaa ihan lapsuudesta lähtien. Mutta, hyödyttääkö surra sitä mitä ei saa? Menee se oma ja ainutlaatoinen elämä hukkaan. Ehkä nämä on luonneasioita, miten ihminen käsittelee asiat ja suhtautuu niihin.
Ja, elämä on edelleen haastavaa.
On mullakin ollut lapsesta asti eikä loppua näy. Mutta haaveista ei ole enää niin väliä. Saispa ne ongelmat pois elämästä. Niistä olen kärsinyt monta vuotta.

50v. lähestyy ja ei ole toteunut. Siitä voi päätellä miten loppuelämä menee. :p
!!!!?????
Mikä...mitä...kuneihänseikääkatomissäänkohdassakunhanvaanymmärtääelääomaaelämäänsämahdollisimmanhyvinjasydämelläänettävoisanoaharmaahapsisenaettäonelänyihanhyvänelämän!*haukkoo henkee*

Jotain...uskoo ja luottoo itteensä siellä ja sen elämän kantamiseen ja sisällään olevan onnen esilletulemiseen ja tyytyväisyyteen :)

...kiitos ja anteeks...

• Tykkää
Reactions: Fantzu
Rattoisasti? Heräät uuteen päivään iloiten uudesta mahdollisuudesta olla ja elää. Illalla painat pään pielukseen ja nukahdat tyytyväisenä?
Siinä välissä voi olla kaikkea skeidaa, mutta siitä viis.
Juuri näin. Mä koitan iloita niistä kaikkein pienimmistäkin asioista, vaikka ois miten vaikeeta...koska ohan niitäkin, ne vaan pitää nähä.:unsure:

Fantzu
Rattoisasti? Heräät uuteen päivään iloiten uudesta mahdollisuudesta olla ja elää. Illalla painat pään pielukseen ja nukahdat tyytyväisenä?
Siinä välissä voi olla kaikkea skeidaa, mutta siitä viis.
Noup, kurjuus jatkuu eläkkeelläkin. Onnettomana on vaikea herätä iloiten päivästä. Mulla on aika pahoja ongelmia. En ole puhunut niistä täällä.

Yhteistyössä