The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Ei kait se kesämökin omistus nyt mikään onni ja autuus ole:unsure:

Saahan semmosen vuokrattua tai sitten jos kaverilla on niin(y)
Mekin käydään vaan anopun mökillä. Ihanan ilmaista! Oma hommansa pitää mökkiä, ei tää jaksais talohommien lisäksi mökkiä enää omana. Silloin tällöin kiva käydä ku vaikka vuokraa tai käy anopilla.

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Fantzu
Tottakai se grillin käry haittaa. Samoin haittaa naapurin tupakkisavut. Haittaa naapurin somalit. Haittaa alkoholistit. Haittaa pianonsoitto. Haittaa yöllinen suikussakäynti. Haittaa juokseminen rappukäytävässä. Haittaa makuuhuoneäänet. Haittaa koirat, lapset, vanhat piiat.
Mikäpä se nyt ei kerrostalossa haittaisi :D
Mutta ono se lakien ja järjestyssääntöjen vastaista, se on eri asia.
Hänen ja mun talossa tupakoidaan. Joo :)

Niin että ei oo aamulla ruuhkaa kaupassa?
Mä jouduin eläkeläisten jyrääämäksi. :oops: Ihan omaa tyhmyyttäni.

Mut nyt ovat munkit nousemassa, kanat ja possu marinadissa ja kahvia mukissa.
Mä en oikeesti ymmärrä noita mummeleita ja pappoja kaupoissa, niien kärryjä saa oikeesti pelätä ja heillä on hyvin usein tapana tukkia käytävät ja sitten saattavat samaiset tuijottaa paheksuvasti, jos itte joutuvat oottamaan puolisen sekuntia, että joku muu siirtyy sentin sivumpaan.

Nykyajan mummot on pelottavia:unsure:

• Tykkää
Reactions: Fantzu
Mä en oikeesti ymmärrä noita mummeleita ja pappoja kaupoissa, niien kärryjä saa oikeesti pelätä ja heillä on hyvin usein tapana tukkia käytävät ja sitten saattavat samaiset tuijottaa paheksuvasti, jos itte joutuvat oottamaan puolisen sekuntia, että joku muu siirtyy sentin sivumpaan.

Niillä on kiiru, on jo toinen jalka haudassa.

Niin että ei oo aamulla ruuhkaa kaupassa?
Mä jouduin eläkeläisten jyrääämäksi. :oops: Ihan omaa tyhmyyttäni.

Mut nyt ovat munkit nousemassa, kanat ja possu marinadissa ja kahvia mukissa.
Mä oon vasta varovasti menossa kauppaan ja tiiän jo etukäteen että on koko kylä paikalla munamarttoineen(y)..tuurillaan naapuripitäjästä astikin! Ja ainii - kesäturistiaaltoakin vois olla liikenteessä:)

Munamartta? o_O
...se on se vanhaisäntä joka ei niin ennää välitä mualiman menosta ja akkain horinoista:unsure:...mutta tietää kuitennii että se Teuvo on saanu ihmeen kaupalla lääkäriltä vielä ajoluvan vaikka ei näje lukkee mitään ja kuinka sen Martin Senjan sisko Hilma on menny kintuistaan huonoks ja nyt se melko uus voorti näivettyy pihamaalla :)...

Mummot nyt onkin vähän...haastavampia mutta noi papparaiset on ihastuttavia veljkultia:)!

• Tykkää
Reactions: Elena777
...se on se vanhaisäntä joka ei niin ennää välitä mualiman menosta ja akkain horinoista:unsure:...mutta tietää kuitennii että se Teuvo on saanu ihmeen kaupalla lääkäriltä vielä ajoluvan vaikka ei näje lukkee mitään ja kuinka sen Martin Senjan sisko Hilma on menny kintuistaan huonoks ja nyt se melko uus voorti näivettyy pihamaalla :)...
Selvä pyy, eli tässä viitataan miespuoliseen vanhaan horiskoon.

Jep :D

Mutta mulla on paljon toteutumattomia haaveita ja paskaks mennyt elämä. Viimeisen 20v. aikana. :cautious:
Mun veli sanoi joskus näin:''Haaveet on tarkoitettu toteuttaviksi.''
Aina ne eivät toteudu hetkessä ja joskus ei koskaan, mutta ikinä ei pidä luovuttaa...tää jälkimmäinen taas on ollut mun mottoni aina.:oops:

• Tykkää
Reactions: FreezeCat ja Fantzu

Yhteistyössä