Nams hyvää kahviaMulla olis just pannullinen tummaa Lavazzaa valmiina.
Kahvista puheenollen, jostain syystä hullut jenkit pitää Gevaliaa luksuskahvina
Mä olis shokissa kun näin et meidän marketin valikoimaan oli tullut Gevalia ja hintaa normi puolen kilon paketilla 11 dollaria
Raportoi se eka viesti asiattomasti ja pyydä koko ketjun poistoa. Asiaa auttaa myös se, jos ketjuun ei vastailen ja etenkään vastaa viesteihin lainaten toisten viestejä.Mitä pitää tehdä että kusipää mode poistaa koko ketjun kun siihen on aihetta?
Höh,harmillistaMitä pitää tehdä että kusipää mode poistaa koko ketjun kun siihen on aihetta?
ei ei, en tarkoita että se huonoa olisi, mut suomalaisittain se on ihan vaan normi kahvia, ja siellä sitä pidetään luksuksena
Mä olen tehnyt sen pari kertaa. Tiedän että ei pitäisi vastata ketjuun. Mä teen mitä haluan.Raportoi se eka viesti asiattomasti ja pyydä koko ketjun poistoa. Asiaa auttaa myös se, jos ketjuun ei vastailen ja etenkään vastaa viesteihin lainaten toisten viestejä.
No joo,toi nyt ei oo munkaan suosikki tai luksuskahvi yhtään.ei ei, en tarkoita että se huonoa olisi, mut suomalaisittain se on ihan vaan normi kahvia, ja siellä sitä pidetään luksuksena
Myö juuaan miehen kanssa kahvia niin paljon ettei yksi riitä pitkään.Mulla on aina yhtä kahvia kerrallaan. Muuten jää juomatta.
Päivää, mie olen hoitanut sen siunki puolesta.Päivää kettinkiin.
On niin väsynyt olo, että en jaksa miettiä edes tuhmailuja.
Vaaleeta kahvia tuo on,mutta miusta ok. makuista.Mitäs se Bellarom gold menee? Siis kannattaako kokeilla? Mä oon ikävän nirso kahvien suhteen niin välillä hirvittää kokeilla isoilla paketilla kun sitä jos ei se oo hyvää niin lentää roskiin.
Mulla se on vapaalla 1-2 mukillista päivässä. Työpäivinä ei ollenkaan.Myö juuaan miehen kanssa kahvia niin paljon ettei yksi riitä pitkään.
Aamulla vaalempaa 2-3 paahtoo ja päivällä tummempaa
Juu,sekaisin vissiin ollaan menty kahvistaHuomenta Aksu
Kais, kiva huomata ettei me isännän kanssa olla ainoat kahvi-kahjot
Meillä juuan päivästä riippuen hmm 3 tai 4- 6 mukillistaMulla se on vapaalla 1-2 mukillista päivässä. Työpäivinä ei ollenkaan.
Mies aina vinoilee mulle, et siinä missä muut laskee kahvinkulutuksen kupeissa, mä teen sen pannuissaMeillä juuan päivästä riippuen hmm 3 tai 4- 6 mukillista
Mies aina vinoilee mulle, et siinä missä muut laskee kahvinkulutuksen kupeissa, mä teen sen pannuissa
tähän astisessa elämässä ½ kupillista ja riittää loppuun asti.Mies aina vinoilee mulle, et siinä missä muut laskee kahvinkulutukseen kupeissa, mä teen sen pannuissa
Hienoa, että asiat eivät jää hoitamatta vaikka minua vätystää ihan hemmetisti.Päivää, mie olen hoitanut sen siunki puolesta.