The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Juu,sekaisin vissiin ollaan menty kahvista :LOL::D
Mie aina bongailen uusia kahveja ja mietin kaupassa pitkään mitä ostan ja mitä haluan maistaa seuraavana. :D

Pelican Rouge on muuten hyvää :p sitä on vaaleeta & tummaa paahtoo.
Kun mä voitan tsiljardin lotossa niin mä hankin tolta firmalta automaatit, kotiin, kaupunkiasuntoon, kesähuvilalle, huvijahdille... siis sen mihin laitetaan papuja ja sit automaatti kupillinen kerrallaan jauhaa niit papuja ja sit se on kytketty vesihanaan...
Siis se automaatti mistä saa napin (kosketusnäytön) painalluksella kupillisen vastajauhettua papukahvia.

Oliko myöhäinen leffa ilta vai lipsahtiko nurkan puolelle?
*Ojentaa höyryävän kupillisen vahvaa kahvia*
Leffan katoin ja nationalgeographikkia päälle. Nukuin vissiin liian pitkään. Olis pitäny laittaa kello soimaan mutta ei sunnuntaiksi viitti.

Nurkkabaariin menemiseen tarttee rahaa. Säästöpossuni on niin laiha, että siltä ei just nyt kehtaa kysyä.
Ensi viikolla on säästöpossun ruokintapäivä ja silloin se yleensä tulee niin iloiseksi, että tahtoo tarjota minulle tuopin.

• Tykkää
Reactions: Fantzu
Kun mä voitan tsiljardin lotossa niin mä hankin tolta firmalta automaatit, kotiin, kaupunkiasuntoon, kesähuvilalle, huvijahdille... siis sen mihin laitetaan papuja ja sit automaatti kupillinen kerrallaan jauhaa niit papuja ja sit se on kytketty vesihanaan...
Siis se automaatti mistä saa napin (kosketusnäytön) painalluksella kupillisen vastajauhettua papukahvia.
Ostatko mulle kans ? :p:p

• Tykkää
Reactions: Pähkinämama
Tjoo...mä taidan tulla tänne takasin vasta kun tekevät sellasen osion mitä ei harmaana ees nää...vttuako mun täytyy jaksaa katella tätä paskaa päivästä toiseen.
Et käy sielä kattelemassa niiden entisten koulukiusaajien juttuja, pysyt täälä vain.
He kuuluisivat jonnekkin suljettuun paikkaan mutta kun sote ja rahat loppu niin nykyään heidänlaisiaan näkee jopa vaeltelemassa meidän normaalien ihmisten seassa.

Yhteistyössä