Fantzu
Niinku ellukin.Mies aina vinoilee mulle, et siinä missä muut laskee kahvinkulutuksen kupeissa, mä teen sen pannuissa
Niinku ellukin.Mies aina vinoilee mulle, et siinä missä muut laskee kahvinkulutuksen kupeissa, mä teen sen pannuissa
Mie jaksan väsyneenäkin.Hienoa, että asiat eivät jää hoitamatta vaikka minua vätystää ihan hemmetisti.
Ootas vaan, vielä me sinustakin kahvisieppo tehdääntähän astisessa elämässä ½ kupillista ja riittää loppuun asti.
Oliko myöhäinen leffa ilta vai lipsahtiko nurkan puolelle?Hienoa, että asiat eivät jää hoitamatta vaikka minua vätystää ihan hemmetisti.
Kun mä voitan tsiljardin lotossa niin mä hankin tolta firmalta automaatit, kotiin, kaupunkiasuntoon, kesähuvilalle, huvijahdille... siis sen mihin laitetaan papuja ja sit automaatti kupillinen kerrallaan jauhaa niit papuja ja sit se on kytketty vesihanaan...Juu,sekaisin vissiin ollaan menty kahvista
Mie aina bongailen uusia kahveja ja mietin kaupassa pitkään mitä ostan ja mitä haluan maistaa seuraavana.
Pelican Rouge on muuten hyvää sitä on vaaleeta & tummaa paahtoo.
Minä just mietin, et siellä on joku mokannut ja tarjonnut Päättömälle jotain tiskiveden laihaa kulta Katriinaa, ei ihmekään jos on niin kahvitraumstisoitunut, raukka parkaOnpa iso kuppi, jos puolikas riittää loppuun asti.
Leffan katoin ja nationalgeographikkia päälle. Nukuin vissiin liian pitkään. Olis pitäny laittaa kello soimaan mutta ei sunnuntaiksi viitti.Oliko myöhäinen leffa ilta vai lipsahtiko nurkan puolelle?
*Ojentaa höyryävän kupillisen vahvaa kahvia*
Kulta katriina ei ole pahaa.Minä just mietin, et siellä on joku mokannut ja tarjonnut Päättömälle jotain tiskiveden laihaa kulta Katriinaa, ei ihmekään jos on niin kahvitraumstisoitunut, raukka parka
Ostatko mulle kans ?Kun mä voitan tsiljardin lotossa niin mä hankin tolta firmalta automaatit, kotiin, kaupunkiasuntoon, kesähuvilalle, huvijahdille... siis sen mihin laitetaan papuja ja sit automaatti kupillinen kerrallaan jauhaa niit papuja ja sit se on kytketty vesihanaan...
Siis se automaatti mistä saa napin (kosketusnäytön) painalluksella kupillisen vastajauhettua papukahvia.
Hirveet traumat saanu raukkaMinä just mietin, et siellä on joku mokannut ja tarjonnut Päättömälle jotain tiskiveden laihaa kulta Katriinaa, ei ihmekään jos on niin kahvitraumstisoitunut, raukka parka
Niin on hyiiiiiKulta katriina on pahaa.
Tjoo...mä taidan tulla tänne takasin vasta kun tekevät sellasen osion mitä ei harmaana ees nää...vttuako mun täytyy jaksaa katella tätä paskaa päivästä toiseen.
Nouu..Tjoo...mä taidan tulla tänne takasin vasta kun tekevät sellasen osion mitä ei harmaana ees nää...vttuako mun täytyy jaksaa katella tätä paskaa päivästä toiseen.
Ostatko mulle kans ?
No kun mä tsiljardin voitan niin kyllä siitä teille loppuiän kahvit heltiää.#mäkolme
Hitto mikä haju tulee teinin huoneesta. Nyt ei oo dödö.
KivaNo kun mä tsiljardin voitan niin kyllä siitä teille loppuiän kahvit heltiää.
Ei sun tartte.Tjoo...mä taidan tulla tänne takasin vasta kun tekevät sellasen osion mitä ei harmaana ees nää...vttuako mun täytyy jaksaa katella tätä paskaa päivästä toiseen.
Et käy sielä kattelemassa niiden entisten koulukiusaajien juttuja, pysyt täälä vain.Tjoo...mä taidan tulla tänne takasin vasta kun tekevät sellasen osion mitä ei harmaana ees nää...vttuako mun täytyy jaksaa katella tätä paskaa päivästä toiseen.