The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Tjoo...mä taidan tulla tänne takasin vasta kun tekevät sellasen osion mitä ei harmaana ees nää...vttuako mun täytyy jaksaa katella tätä paskaa päivästä toiseen.
Nyt seis!
Et mene minnekään:)!
Pysyt täällä etkä edes katokaan tonne toiselle puolelle missäkö ilmeisimmin jauhetaan shaibaa...johan se on kyllä helevettiä etteivät saa tuota kiusaamista ja kyttäilyä hallintaan millään!

Mutta elä huoli ollenkaan kun hengaat täällä ja puhiset olojasi pois...parkkeetaas vaan peffases tähän*taputtaa vieruspaikkaa*...tehäänkö kohta pienet kahvit:barefoot:...tai sä voit ottaa isot ja josko mä vaan kattelisin vierestä...

Nyt seis!
Et mene minnekään:)!
Pysyt täällä etkä edes katokaan tonne toiselle puolelle missäkö ilmeisimmin jauhetaan shaibaa...johan se on kyllä helevettiä etteivät saa tuota kiusaamista ja kyttäilyä hallintaan millään!

Mutta elä huoli ollenkaan kun hengaat täällä ja puhiset olojasi pois...parkkeetaas vaan peffases tähän*taputtaa vieruspaikkaa*...tehäänkö kohta pienet kahvit:barefoot:...tai sä voit ottaa isot ja josko mä vaan kattelisin vierestä...
Just näin.
Kävin kurkkaamassa avointa puolta ja näyttää joku/jotkut saaneen todella kovat traumat kun eivät pääse myrkyttämään tätä ketjua.
Me ollaan nyt päästy eroon naapurin räksyttävistä rakkikoirista. Epäilemättä ne rakit siellä aikansa räksyttävät mut räksyttäköön omille varjoilleen.

Just näin.
Kävin kurkkaamassa avointa puolta ja näyttää joku/jotkut saaneen todella kovat traumat kun eivät pääse myrkyttämään tätä ketjua.
Me ollaan nyt päästy eroon naapurin räksyttävistä rakkikoirista. Epäilemättä ne rakit siellä aikansa räksyttävät mut räksyttäköön omille varjoilleen.
Kävin minäkin siellä kattelemassa enkä voi kuin ihmetellä tuollaista..että minkälaisen haarniskan ja suojan kanssa sitä voi missään keskustella ja olla? Mitenkä kovaksi pitääkään muuttua että voi sietää kaiken sonnan ilman että se tuntuisi niin missään?
Ei musta ainakaan semmoista saa:notworthy:...kun hirveen pahalta tuntuu huomata tuollaista kohdennettua kirjoittelua:(. Pakkohan tuollaiselle on voitava jotain. Kun toi pahansuopaisuus ahdistaa jo noinkin...

Tiiättekö minkä näköinen on parveke, jota ei ole pesty vuoden-92? Parvelasien välit kasvaa sammalta.
Suurimmat saastat raavittu irti ja nyt annan pintojen kuivua. Huomenna sitten se viimeinen silaus ja ehkä mattio ja mööpelit paikoilleen.
Selkä ei tykkää, loppuilta lepäilyä.

Täällä sataa vettä :love:
Ja tuo mukanaan tuoma harmaus heitti päälleni sunnuntaifiiliksen:unsure:...pitäis tässä vissiin mun lähteä takomaan sitä kilpeä ja nypläämään teräshaarniskaa kun huomaan että oon heikkopeikkona ja pahoitan mieleni kun tiijän että ystävällä on paha olla...

Mun tekee mieli nyt tehdä näin teille kaikille..ja varsinkin Ellulle...d67b4fb8d9e7e1da1e37fa41acf7fc3f.jpg
Et oo yksin! Muista se:)

Yhteistyössä