Fantzu
Mä muistan.Muistatko ne valjaat?
Mä muistan.Muistatko ne valjaat?
Joo, mä en ole mukava ja kiltti ihminen.Pnko Fantzu ollut tuhma tyttö hijakkoin?
Mitkä ihmeen valjaat?
En muista eikä kiinnosta muistaa, joten et muistuta ees.
Huomiohuoraus on taitolaji. Kysy vaikka muilta ketjun kanoilta.Alussa väitit olevasi vanha ja varattu, hieman ylipainoinen nainen. Nyt oletkin 'pieni monellakin mittapuulla'?
Sord of tiesin sen sen, halusin vain varmistaa sen.Joo, mä en ole mukava ja kiltti ihminen.
Elena sentään tunnustaa olevansa suuri, ruma ja 150kiloinen.Fantzukin on myöntänyt olevansa loivasti ylipainoinen mutta nätti.Huomiohuoraus on taitolaji. Kysy vaikka muilta ketjun kanoilta.
Nyt tiedät sen. Meneppä vaikka ulos.Sord of tiesin sen sen, halusin vain varmistaa sen.
Fantzu, mua panetta kans.Taas panettaa. Mä menen kohta käymään naapurissa.
Naapuri on nuori, komea ja mukava mies.
Taas panettaa. Mä menen kohta käymään naapurissa.
Naapuri on nuori, komea ja mukava mies.
Miksi minut ulos potkitNyt tiedät sen. Meneppä vaikka ulos.
Mä en tunne sua.Fantzu, mua panetta kans.
Unohda se naapuri, ok?
Mietipä mitä sanoit mulle.Miksi minut ulos potkit
Ensinnäkin, en ole täällä huomiota hakemassa, joten mitoillani ei ole väliä. Toisekseen, en ole sanonut olevani ylipainoinen, koska se olisi valhe. Pieni monellakin mittapuulla ei ollut viittaus strategisiin mittoihin. Jos ajatusmaailmaasi ei mahdu mitään seksuaalisuuden ulkopuolelle meneviä asioita, niin oletko ystävällinen, ja lopetat minulle puhuminen.Alussa väitit olevasi vanha ja varattu, hieman ylipainoinen nainen. Nyt oletkin 'pieni monellakin mittapuulla'?
Tutustutaanko?Mä en tunne sua.
Älä suutu 5centin pelissä.Mietipä mitä sanoit mulle.
Kyllä jos asut pk-seudulla. Jos asut kauempana niin ei taida onnistua.Tutustutaanko?
Lopeta se tois(t)en ärsyttäminen nyt algoma. Kehut Rättistä mukavaks ja kiusaat fantzua harmaana koko ajan..mikä sä sitten olet sen perusteella?Älä suutu 5centin pelissä.
Asun vähän kauenpana.Kyllä jos asut pk-seudulla. Jos asut kauempana niin ei taida onnistua.
OkAsun vähän kauenpana.
Olet kuitenkin mielenkiintoinen palstailija.