Dodih. Palstalla on yksi hyvä ihminen.Näin
aamu tuimasn, Rättis, kun kukaan ei ole kuulemassa voin sanoa, että olet yks parhaimpia palstalaisia.
Et koskaan vittule, etkä koskaan näköjään suutu mistään.otat iskut vyön alalapuolelle kuin mies.
Just heräsin. Oon sängyssä.Huomenta Fantsu Laitoitko kaffetta? Maistuisi meinaan kupillinen ennen kauppa ja pyykinhakureissua.
Hei nyt pää kii ja toppahousut jalkaan ennenkun jutut lähtee taas lapasesta tai niittaan sut lattiaan!Perjantain kunniaksi palstailen 39 minuuttia munasillaan
kato ku kpitan laitta Suomilaisitet heille kuuluviin karsinoihin.Sitä se on. Mut mikä ihmeen fiksaastio sulla on siihen Teksasin ja miten se muhun liittyy mitenkään?
Hei nyt pää kii ja toppahousut jalkaan ennenkun jutut lähtee taas lapasesta!
Miten niin mielestään ollaan suuria? Niihän me ollaankin, mulle varsinkaan ei kannata tulla ryppyilemään kun oon niin suurikato ku kpitan laitta Suomilaisitet heille kuuluviin karsinoihin.
Suomalaiset ovat niin pirun suuria mielestään.
Jaa on vai? Yleisesti ottaen me suomalaiset ollaan aika vaatimattomia. Ja mä etenkin olen ekana tunnustamassa olevani aika pieni monellakin mittapuulla joten en edelleenkään ymmärrä miksi vastaat jatkuvasti minulle noilla teksasviittauksillakato ku kpitan laitta Suomilaisitet heille kuuluviin karsinoihin.
Suomalaiset ovat niin pirun suuria mielestään.
No tuo yks oululainen asuu niin korkeella, että siellä toppahousukelit vastaa meijjän hamekelejä.
Toppahousut? Toi on melkein julmaa näin kesän kynnyksellä
Hyvä on, lopetetaan.Jaa on vai? Yleisesti ottaen me suomalaiset ollaan aika vaatimattomia. Ja mä etenkin olen ekana tunnustamassa olevani aika pieni monellakin mittapuulla joten en edelleenkään ymmärrä miksi vastaat jatkuvasti minulle noilla teksasviittauksilla
No tuo yks oululainen asuu niin korkeella, että siellä toppahousukelit vastaa meijjän hamekelejä.
ei kait tuo tarkoita että tarttis kelejä varten hameostoksille lähteä? Ehkä mä enemminkin harkitsisin kans niitä toppahousuja sitten.No tuo yks oululainen asuu niin korkeella, että siellä toppahousukelit vastaa meijjän hamekelejä.
Oliko pakko sanoa?Perjantain kunniaksi palstailen 39 minuuttia munasillaan
Mitkä ihmeen valjaat?Muistatko ne valjaat?
Alussa väitit olevasi vanha ja varattu, hieman ylipainoinen nainen. Nyt oletkin 'pieni monellakin mittapuulla'?Jaa on vai? Yleisesti ottaen me suomalaiset ollaan aika vaatimattomia. Ja mä etenkin olen ekana tunnustamassa olevani aika pieni monellakin mittapuulla joten en edelleenkään ymmärrä miksi vastaat jatkuvasti minulle noilla teksasviittauksilla
Tässä on tuoretta kahvia. *ojentaa mukin*Huomenta..
Oliskin kahvia.
Pnko Fantzu ollut tuhma tyttö hijakkoin?Tässä on tuoretta kahvia. *ojentaa mukin*