Mä en ole maistanut ohutta herkkua.
Mä en ole maistanut ohutta herkkua.
Leipää.Mitä ohut herkku on?
Ihan kuin mun suusta.Hymiöt eivät ole huomionhakua miehiltä, vaan keino elävöittää tekstiä. En myöskään ole ulissut, muutaman kerran manannut kyllä naapureita. En todellakaan ole pieni ja avuton, tai kaipaa yleensä miesten apua missään, seinien maalausta lukuunottamatta. Mitä apua joskus satun tarvitsemaan, maksan rahalla työstä. Jos käytökseni jotenkin sinua häiritsee, rouva tai herra harmaa on hyvä ja rekkautuu jotta voi minun viestini näköpiiristään poistaa
Mitä tuohon moraaliseen paremmuuden tulee, en koe olevani moraalisesti sen parempi tai huonompi kuin kukaan muukaan, en myöskään ole kenenkään moraalinvartija, joten nämä yrityksesi provosoida minua on todella hukkaan heitettyä aikaa ja vaivaa. Jos olen noin kovin käynyt ihosi alle, niin tule ihmeessä tapaamaan minua ihan livenä. Minulla kun ei satu olemaan mitään salattavaa eikä pelättävää.
RuisleipääMitä ohut herkku on?
Pitää ostaa sitä.Kannattaa maistaa
Se kyllä koukuttaa välittömästi
Leipää. Eihän se mitään herkkua ole. Vai onko?Leipää.
Ruisleipää
Tyttöystävä tykkää paksusta herkusta, se ei oo ruisleipää
Leipää. Eihän se mitään herkkua ole. Vai onko?
Niin aattele ja joutuu raukkaparka tyytymään prinssinnakkiin.Tyttöystävä tykkää paksusta herkusta, se ei oo ruisleipää
On.Leipää. Eihän se mitään herkkua ole. Vai onko?
Niin aattele ja joutuu raukkaparka tyytymään prinssinnakkiin.
Hei oikeesti!! Mitäs sä lupasit???
Oulussa mikään kasva..muu kuin kuppa.Lupasin kylvää
Oulussa mikään kasva..muu kuin kuppa.
No sitä just!En tiiä siitä kupasta.
Tarkoititko sitä pervoilulupausta?
No sitä just!
Niin..? Joten se loppuu vasta ens kuun neljäs pvä...vai onks teillä siellä pohjoisessa eri pituiset kuukaudetkin?Kuukausihan me sovittiin ja neljäs päivä tätä kuuta aloitettiin?
Niin..? Joten se loppuu vasta ens kuun neljäs pvä...vai onks teillä siellä pohjoisessa eri pituiset kuukaudetkin?
Täh?Käytin mestari22 laskuopppia
Viikossahan on 7 päivää?
Täh?
Nyt käytät sitä nirmaalia kalenteria mitä me muutkin ja alat käyttäytymään taikka muuten!!
En laske, etkä laske sinäkään!!Laskeppa itekkin mitä se käytännössä tarkoittaa ku huhtikuu alkaa tynkä viikolla, sunnuntaina eka päivä
Sori,kävin jo kaupassa enkä huomannut huhuilua*Huhuilee kauppalistaa Kaissin perään..*