Fantzu
Mä söin ruoan töissä. Syön jotakin kevyempää.Mitäs hyvää tänään kokataan? Mä ajattelin kohta alkaa lasagnettea tekemään. Saada nähdä kauanko sitä saa paistwlla kun kauramaidosta sen tekee.
Mä söin ruoan töissä. Syön jotakin kevyempää.Mitäs hyvää tänään kokataan? Mä ajattelin kohta alkaa lasagnettea tekemään. Saada nähdä kauanko sitä saa paistwlla kun kauramaidosta sen tekee.
Vajakille on väännettävä monisanaisesti, Päätön on ainakinyrittänyt selittää ymmärrettävästi.aha, täällä munaton saa taas huomiota
osas jopa kirjoittaa 2 lausetta, mmmahhtavaa
edistystä jo hieman
Mie vaan paistan kasviksia ja broilerin pyöryköitä ( valmiita) ja salaattia tein.Mitäs hyvää tänään kokataan? Mä ajattelin kohta alkaa lasagnettea tekemään. Saada nähdä kauanko sitä saa paistwlla kun kauramaidosta sen tekee.
Pitäis siitä syötävää tulla, kun tällä kertaa otin ihan pelkän kauramaidon enkä kaura- mango maitoa niin kuin viimeksi. Jäi muusit tekemättä silloin.Varmasti tulee hyvää lasagnettea.
Pitäis siitä syötävää tulla, kun tällä kertaa otin ihan pelkän kauramaidon enkä kaura- mango maitoa niin kuin viimeksi. Jäi muusit tekemättä silloin.
Pahus, en muuten tullut ajatelleeksikaan. Ehkä siitä huomenna tekaisee lättyjä.No tuota ei kyllä muusiin! Mutta hyviä lättyjä siitä voisi tulla. Tai pullaa.
Mä alan tekemään samoin.Mä taidan alkaa raportoimaan ton viestit tästä lähtien. Kyllä se siitä sitten jossain välissä loppuu kun kyllästyy niihin väliaikaisiin banneihin. Nykyään kun on dynaamiset ipt niin ei taida enää pysyviä banneja saadakaan.
Oliko se 60+ ukko taas keksitty?Mikä papparainen?
Jaa se. En mennyt hänen luo. Nähdään viikonloppuna.Oliko se 60+ ukko taas keksitty?
Annoit ymmärtää että hän on nyt mieskaverisi ja kuitenkin menet panemaan toisen kanssa?Jaa se. En mennyt hänen luo. Nähdään viikonloppuna.
En pane kaveria. Sanoin että käyn kaverin luona. En puhunut mun miesystävästä.Annoit ymmärtää että hän on nyt mieskaverisi ja kuitenkin menet panemaan toisen kanssa?
Hitsi kun onkin kiva saada huonoja uutisia lääkäristä
Höh, ikävääHitsi kun onkin kiva saada huonoja uutisia lääkäristä
millos sieltä olis hyviä uutisia kuulunukkaan?Hitsi kun onkin kiva saada huonoja uutisia lääkäristä