Mitäs ihmettä Fantzu on puuhannut öksy-olon saadakseen?Voi yök mikä olo.
Kukaan ei tuota usko!Joo,sopii tulla katsomaan tota mun yksityisviestikansiota. Siellä on tasan yks viestiketju, ja kas, sekin vaihdettu Ellun kanssa
Epäilen että johtuu lääkkeestä. Tai närästys taas.Mitäs ihmettä Fantzu on puuhannut öksy-olon saadakseen?
Kunhan muistat syödä!Röyh...saanko laittaa loput ruoat jääkaappiin?
Juu...myöhemmin.Kunhan muistat syödä!
Kyllä ellu uskoo kaiken.Kukaan ei tuota usko!
On uskovainen?Kyllä ellu uskoo kaiken.
Ei vaan luottaa sokeasti punanuttuun.On uskovainen?
Höh,ikävääEpäilen että johtuu lääkkeestä. Tai närästys taas.
Meillä tytär huusi aamulla, että iskä tuu kattoo, takapihalla on kana. No siellä oli fasaani naaras ja uros tiiraili sitä pusikosta.On se toi mummin isompi ruttunaama tarkkanäköinen. Kipitti hakemaan vaarin kiikarit ja siellähän järven toisella puolen oli selvästi kuuki (kurki), bätmän ja pokemon. Kevät ja muuttolinnut siis palailee pätkittäin.
Siten, että ottaa mökiltä mukaan sen rikkinäisen ja asentaa sen kotiin. Sit on ehjä vietäväksi mökille seuraavalla kerralla ja kotiin sen uuden ehjän jotenkin kummasti muistaa ostaa.Kotona.
Vaiks mökillä on kivaa niin kummasti sen jälkeen arvostaa hanasta lämpimänä valuvaa vettä. Nii ja sitä ettei vessan bideesuihkunvarsi ruiski jääkylmää vettä ympäriinsä! Millä hitolla mä muistan ostaa viikonlopuksi uuden, ehjän
Delegoi työ miehelleKotona.
Vaiks mökillä on kivaa niin kummasti sen jälkeen arvostaa hanasta lämpimänä valuvaa vettä. Nii ja sitä ettei vessan bideesuihkunvarsi ruiski jääkylmää vettä ympäriinsä! Millä hitolla mä muistan ostaa viikonlopuksi uuden, ehjän
Jep.Täytyis olla melko kovahermoinen ihminen, että kehtais tehä tuota kasvotusten...enkä sano tätä sillä että oisin jotenkin suuri ja pelottava
...vaikka oonhan mä aika suuri ja pelottava!!!
Hyvä että löytyi.Hienoa,kivaa
Etittiin eilen ja tänään joka paikasta miehen kuulolaitetta ja ei löytynyt.
Mä vielä pengoin roskikset
Siivottiin sitten samalla ja nyt sitten viimmein löytyi kuulolaite. Sohvan alta,jalan alla
Kissat valittee itte lelunsa.Hienoa,kivaa
Siivottiin sitten samalla ja nyt sitten viimmein löytyi kuulolaite. Sohvan alta,jalan alla
Oliko ehjä?Hienoa,kivaa
Jep,onneksi viimein.Hyvä että löytyi.
Oli onneksi. Noissa sohvan jaloissa on siis avoin tila ja sieltä nurkasta löytyiOliko ehjä?
Niin tekee,tosin aiemmin ovat jättäneet rauhaan nuo laitteet.Kissat valittee itte lelunsa.