Pähkinämama ei oikein tykkää Ellusta. Antaisi muuten sydämiä hänelle.
Pähkinämama ei oikein tykkää Ellusta. Antaisi muuten sydämiä hänelle.
Sori mutt sä vaikutat jotenkin vajaalta...tai ainakin sellaselta joka jumittuu yhteen ja samaan ihmiseen aina per pvä/vko..Pähkinämama ei oikein tykkää Ellusta. Antaisi muuten sydämiä hänelle.
Höpsis nytPähkinämama ei oikein tykkää Ellusta. Antaisi muuten sydämiä hänelle.
Jaksuja sulle myös.Sekin vielä
Jaksamista kipujen kanssa.
KiittiJaksuja sulle myös.
Jaa, mikäköhän on johtanut tähän päätelmään? Enkö mielestäsi peukuta riittävästi? Saisinko tarkan määritelmän, kuinka usein ja millaisiin viesteihin täytyy antaa sydän tai peukku, jotta pitäisit näppisi erossa näppäimistöstä? Koska olet naurettava tapaus, mutta käyt muiden hermoille yrittämällä kylvää epäsopua sinne missä sitä ei ole. Elämässäsi ei ole riittävästi sisältöä koska olet katkeruudellasi myrkyttänyt ihmissuhteesi ja tullut hylätyksi. On kurjaa että olet noin yksinäinen, mutta päästä irti katkeruudestasi, ja saatat vaikka löytää seuraa taas. Saattaisit jopa oppia nauttimaan elämästä.Pähkinämama ei oikein tykkää Ellusta. Antaisi muuten sydämiä hänelle.
Ai sinäkin huomasit saman?Pähkinämama ei oikein tykkää Ellusta. Antaisi muuten sydämiä hänelle.
Toivottavasti tuo oli sille harmaalle eikä minulle tarkoitettu
Totuus tekee kipeää?Jaa, mikäköhän on johtanut tähän päätelmään? Enkö mielestäsi peukuta riittävästi? Saisinko tarkan määritelmän, kuinka usein ja millaisiin viesteihin täytyy antaa sydän tai peukku, jotta pitäisit näppisi erossa näppäimistöstä? Koska olet naurettava tapaus, mutta käyt muiden hermoille yrittämällä kylvää epäsopua sinne missä sitä ei ole. Elämässäsi ei ole riittävästi sisältöä koska olet katkeruudellasi myrkyttänyt ihmissuhteesi ja tullut hylätyksi. On kurjaa että olet noin yksinäinen, mutta päästä irti katkeruudestasi, ja saatat vaikka löytää seuraa taas. Saattaisit jopa oppia nauttimaan elämästä.
Mikä totuus?Totuus tekee kipeää?
ei ollu sulle.Toivottavasti tuo oli sille harmaalle eikä minulle tarkoitettu
Voi kuule..tulee päivä jolloin totuus tekee kipeää sun päähäs ja mä niiiin toivon olevani sillon näkemässä sen.Totuus tekee kipeää?
Mut, mut, olis voinutei ollu sulle.
no eihä olis, väitelläänkö?Mut, mut, olis voinut
Väitellään vaan. Häviät kuitenkin. Kato mä opin tolta harmaalta tosikolta et ei mustakaan kukaan tykkää, eikä mullakaan oo kavereitano eihä olis, väitelläänkö?
Joo,sopii tulla katsomaan tota mun yksityisviestikansiota. Siellä on tasan yks viestiketju, ja kas, sekin vaihdettu Ellun kanssaTaisivat siirtyä väittelemään yksityisviestein toisilleen. Eikö edes hävetä yhtään tuo kuolaaminen peukun aikana?
Miksi peukku et peukuta nyt noiden kahden viestejä?
Eikö sua hävetä yhtään tuo paskanpuhuminen ja harhaluulot ?Taisivat siirtyä väittelemään yksityisviestein toisilleen. Eikö edes hävetä yhtään tuo kuolaaminen peukun aikana?
vaihda sinäki nyt peukkujen paikkaa nii helpottaa, toinen sieltä peräpäästä suuhun ja toisinpäin. sulle ilmeisesti maistuu juttujen perusteella ja kuola valuu suusta.Taisivat siirtyä väittelemään yksityisviestein toisilleen. Eikö edes hävetä yhtään tuo kuolaaminen peukun aikana?
Täytyis olla melko kovahermoinen ihminen, että kehtais tehä tuota kasvotusten...enkä sano tätä sillä että oisin jotenkin suuri ja pelottavaEikö sua hävetä yhtään tuo paskanpuhuminen ja harhaluulot ?
Tai ainakin ne sun 100kg tennarit onTäytyis olla melko kovahermoinen ihminen, että kehtais tehä tuota kasvotusten...enkä sano tätä sillä että oisin jotenkin suuri ja pelottava
...vaikka oonhan mä aika suuri ja pelottava!!!