The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
On vähän hankalaa ton näön kanssa, osuu aina imurilla minne ei pitäis :unsure:
Otin mä viikonloppuna semmosella pienellä pölypussittomalla imurilla mut nyt kevään aikaa lähtee hirveesti karvoja kissoilla vaikka harjaakin.
Anteeks:notworthy:
..sitäpaitti mä todellakin tiiän mitä se on kun elukalta lähtee karvoja(e n k ä puhu nyt itestäni!!!). Mun luupäävöyhkänällä oli huikee karvanlähtö kerta vuoteen:love: - se alkoi aina tammikuun eka päivä ja loppui joulukuun vika päivään....
 
Anteeks:notworthy:
..sitäpaitti mä todellakin tiiän mitä se on kun elukalta lähtee karvoja(e n k ä puhu nyt itestäni!!!). Mun luupäävöyhkänällä oli huikee karvanlähtö kerta vuoteen:love: - se alkoi aina tammikuun eka päivä ja loppui joulukuun vika päivään....
Höh,mittee sä anteeksi pyyät ? Ei tarvia.
Juuh välillä noiden kattien karvanlähtö ärsyttää,sais olla vähän väliä harjaamassa.
:eek:aikamoista karvanlähtoo ollu :unsure:
 
Höh,mittee sä anteeksi pyyät ? Ei tarvia.
Juuh välillä noiden kattien karvanlähtö ärsyttää,sais olla vähän väliä harjaamassa.
:eek:aikamoista karvanlähtoo ollu :unsure:
Tuli vaan semmonen olo:notworthy:..mun huono heitto ja silleen...

Tykkääksne harjaamisesta:)? Mä en omaani voinu harjata ollenkaan kun ei ne karvat tykänny harjaan tarttua:unsure: ...sen sijaan verhoihin ja just pestyihin mustiin farkkuihin ja hameisiin jajajaj...sitten sillai ihunasti höyhenen hidastetusti :love: ravistellessa...ihanjokapaikkaankaikkialle:eek::mad::love:
 
Tuli vaan semmonen olo:notworthy:..mun huono heitto ja silleen...

Tykkääksne harjaamisesta:)? Mä en omaani voinu harjata ollenkaan kun ei ne karvat tykänny harjaan tarttua:unsure: ...sen sijaan verhoihin ja just pestyihin mustiin farkkuihin ja hameisiin jajajaj...sitten sillai ihunasti höyhenen hidastetusti :love: ravistellessa...ihanjokapaikkaankaikkialle:eek::mad::love:
Höpsis :)
Hertta tuo vähän arempi tyttö tykkää tosi paljon harjaamisesta.:love:
Minttu joka on sitten raisumpi tyttö mikä näyttää myös hellyyttä rajusti,niin ei niin paljon,harjata saa kuhan kissa on väsynyt ja nukkuu :D
Mustat vaatteet on pahempia imemään karvat ihteensä.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä