ImuroiKarvoja siellä,karvoja täällä,joka paikassa kissan karvoja......
ImuroiKarvoja siellä,karvoja täällä,joka paikassa kissan karvoja......
Niin mutta en omistani vaan k i s s a n i jokahieroikarvojaannaamaanirakkautensaosoituksena *pipattaa selittää nopeasti ilman hengitystaukoja*Lälläspyy ja lällätilää, ite alotit karvoistas hämmentää
Ei voi ei kestä selkä eikä toi mun helevatan hermopinneImuroi
Tarviitko paperipussia?Niin mutta en omistani vaan k i s s a n i jokahieroikarvojaannaamaanirakkautensaosoituksena *pipattaa selittää nopeasti ilman hengitystaukoja*
Mies imuroiEi voi ei kestä selkä eikä toi mun helevatan hermopinne
On vähän hankalaa ton näön kanssa, osuu aina imurilla minne ei pitäisMies imuroi
AnteeksOn vähän hankalaa ton näön kanssa, osuu aina imurilla minne ei pitäis
Otin mä viikonloppuna semmosella pienellä pölypussittomalla imurilla mut nyt kevään aikaa lähtee hirveesti karvoja kissoilla vaikka harjaakin.
Höh,mittee sä anteeksi pyyät ? Ei tarvia.Anteeks
..sitäpaitti mä todellakin tiiän mitä se on kun elukalta lähtee karvoja(e n k ä puhu nyt itestäni!!!). Mun luupäävöyhkänällä oli huikee karvanlähtö kerta vuoteen - se alkoi aina tammikuun eka päivä ja loppui joulukuun vika päivään....
Asunto on väärin suunniteltu jossei lemmikkien karvat ja pölyt häviä läpivedolla.On vähän hankalaa ton näön kanssa, osuu aina imurilla minne ei pitäis
Otin mä viikonloppuna semmosella pienellä pölypussittomalla imurilla mut nyt kevään aikaa lähtee hirveesti karvoja kissoilla vaikka harjaakin.
Karvat ja pöly tarttuu noihin mattoihin ja nojatuoliin ettei nyt pelkällä läpi vedolla saa kaikkee pois.Asunto on väärin suunniteltu jossei lemmikkien karvat ja pölyt häviä läpivedolla.
Saispa kunnon panon fantzun kanssa.
Tuli vaan semmonen olo..mun huono heitto ja silleen...Höh,mittee sä anteeksi pyyät ? Ei tarvia.
Juuh välillä noiden kattien karvanlähtö ärsyttää,sais olla vähän väliä harjaamassa.
aikamoista karvanlähtoo ollu
Sama täällä !Pidän kisuista, mutta olen allerginen, joten jouduin tyytyä mirriin...
Niin että mihinkä sä joudut tyytymään kissa allergian takia?Sama täällä !
Fantzu sai tänään jo. Konepellin päällä suorana kakkoseen.Saispa kunnon panon fantzun kanssa.
HöpsisTuli vaan semmonen olo..mun huono heitto ja silleen...
Tykkääksne harjaamisesta? Mä en omaani voinu harjata ollenkaan kun ei ne karvat tykänny harjaan tarttua ...sen sijaan verhoihin ja just pestyihin mustiin farkkuihin ja hameisiin jajajaj...sitten sillai ihunasti höyhenen hidastetusti ravistellessa...ihanjokapaikkaankaikkialle
Mitennii tyytymään?? Ku allerginen oon...herkistyny...mutta siedätystä kehiin vaan niin kait se joskus helpottaa?Niin että mihinkä sä joudut tyytymään kissa allergian takia?
Noku toi yks kalamies kirjotti joutuvansa tyytymään allergiansa takia mirriin ja sää vastasit sitten että niin määkin..tai siis sääkin...tai jotainmuutasellasta*sopottaa hiljaa*Mitennii tyytymään?? Ku allerginen oon...herkistyny...mutta siedätystä kehiin vaan niin kait se joskus helpottaa?
Täällä toimiiAsunto on väärin suunniteltu jossei lemmikkien karvat ja pölyt häviä läpivedolla.
Olisiko pitänyt täsmentää, että karvattomaan mirriin...Noku toi yks kalamies kirjotti joutuvansa tyytymään allergiansa takia mirriin ja sää vastasit sitten että niin määkin..tai siis sääkin...tai jotainmuutasellasta*sopottaa hiljaa*