The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mitäkähähtä??*falsetissa*
Itelläs rehottaa:cautious:
Sitäpaitti mä en niin mitään voi sille että mun kikkurakutriset nyt on mitä on pääkkösessä ja että niitä on isostipaljostipitkästirunsaasti:barefoot:
No ei rehota muut kun hiukset päässä :D:D
Ellu kun tossa sanoi että kisunkarvoja on naamallakin niin ....
ajattelin että liekkö vähän päässy talven aikana rehottamaan :unsure::oops:
 
Mitäääh?:D
Mä oon puhunut koko ajan kissankarvoista naamalla...en mistään muusta...otappa teistäkin taas selvää:X3:
K i s s a n - toim.huom.neliraajainen nisäkäseläin(y) - karvoista minäkin!!!*hihkuu ja huitoo ja pomppii*
Yhtään tartte yrittää siellä:cautious:

Sitäpaitti Joku Muu nyt jotenkin selkeistä artikuloinneista huolimatta höpis aivan jorpakkoja*silmiäpyöritellen mulkoilee ympäripyöreesti jonnekin Kaisin suuntausleveyspiiriasteille*...
 
K i s s a n - toim.huom.neliraajainen nisäkäseläin(y) - karvoista minäkin!!!*hihkuu ja huitoo ja pomppii*
Yhtään tartte yrittää siellä:cautious:

Sitäpaitti Joku Muu nyt jotenkin selkeistä artikuloinneista huolimatta höpis aivan jorpakkoja*silmiäpyöritellen mulkoilee ympäripyöreesti jonnekin Kaisin suuntausleveyspiiriasteille*...
Mutta eihän meidän kais sellasta tekis! Kyllä nytkyllä syytellään ihan viatonta naisparkaa!:love:

Niin että mites tää juttu nyt menikään häh?:cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
:D:D
Jokin mirri on kyllä trimmattu aina kesät & talvet :geek:
Noita kahta muuta mirriä ei tarvii trimmailla :eek::eek: höpsö :confused: kissaparkoja ei nyt trimmailla
No Ellun nyt sitten vissiin ainakin tartteis kerta on tukehtua karvapalloon:unsure:...kuulema...

Ja vissiin sielläkin suunnalla pölisee niin sankasti karrrwoja kun ei yhtään pystytä oikein näkemään&lukemaan vaikka tässä melkein tavutetaankin:cautious:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä