vierailija
Ne on ehkä vähän eri asia kuin hakkaamisesta vihjailu.Vakavavilla asioilla ei leikitä.Millä oikeudella vihjaillaan päättömästä ja naisista? Tai vihjailut paria muuta palstalaista kohtaan?
Ne on ehkä vähän eri asia kuin hakkaamisesta vihjailu.Vakavavilla asioilla ei leikitä.Millä oikeudella vihjaillaan päättömästä ja naisista? Tai vihjailut paria muuta palstalaista kohtaan?
No just samaan aikaan korjasin sen kun laitoit viestin. Mun puhelin ei puhu hyvää suomea, ja autokorjaa kaikkea ihan oudosti. Olette jo varmaan huomanneetkin senKännykästä läppärillä? Siis miten?
Vai läppärille?
Mitkä vihjailut?Voisit sinäkin lopettaa vihjailut jos kerran olet sitä mieltä että semmoinen ei ole sopivaa.
Kaikki luuloihisi perustuvat vihjailut joiden todenperäisyyteen sulla ei ole näyttöä. Esim. että tunnistat joiden harmaiden viestit vanhojen mustien kirjoittamiksi.Mitkä vihjailut?
Eikö juominen auta?Kivaa,,,jäi makaroonin pala kurkkuun eikä mee pois.
Voishan se siinä mielessä auttaa, että nakit silmillä ei paljoo välittäis moisestaEikö juominen auta?
Tuliko lieskat nenästäkin ulos?Huhhuh.
Joku on annostellut hiukka ronskilla kdellä chiliä ruokaan.
Anteeksi. Pääsi lipsahtamaan.Huhhuh.
Joku on annostellut hiukka ronskilla kdellä chiliä ruokaan.
Hänhän tietää kaikesta kaiken.Omasta mielestään.Kaikki luuloihisi perustuvat vihjailut joiden todenperäisyyteen sulla ei ole näyttöä. Esim. että tunnistat joiden harmaiden viestit vanhojen mustien kirjoittamiksi.
Kummipojalla sitä on jopa nallekarkeissa... ja kyllä, sitä voi totisesti olla liikaa.Tuliko lieskat nenästäkin ulos?
Chiliä on harvemmin liikaa ruoassa.
Minä tiedän kaikesta kaiken ja olen aina oikeassa.Hänhän tietää kaikesta kaiken.Omasta mielestään.
Ei ookkaan kilpailu ja mä uskallan!Kummipojalla sitä on jopa nallekarkeissa... ja kyllä, sitä voi totisesti olla liikaa.
Hitto se minun mielestäni mikään urheilulaji ole, että kuka uskaltaa syödä tulisinta tai mennä seuraavana päivänä vessaan.
Hah ja pöh.Minä tiedän kaikesta kaiken ja olen aina oikeassa.
Noh? Mikäs sitä nyt pompotuttaa silleen?Torkuin vähän aikaa & suihkussa käyty.
Väsyttää & sydän pomppii edelleen vähän liian kiivaasti.
Peekele sentään.
Otetaan kaivoonhyppäämiskilpailu... mutta sinä hyppäät ensin!Ei ookkaan kilpailu ja mä uskallan!
Vain Väyrynen on enemmän oikeassa kuin minä.Hah ja pöh.
Pyh..tasa arvon nimissä miehet ensin...*väistää*Otetaan kaivoonhyppäämiskilpailu... mutta sinä hyppäät ensin!
Jaa,verensokerikin on korkeella. Ehkä flunssaa pukkaa taas tai stressi sitten.Noh? Mikäs sitä nyt pompotuttaa silleen?