Hää?ellulle mä vastasin.
Hää?ellulle mä vastasin.
:OEikä kyllä kuulostanut kun nielasin siinä samassa väärään kurkkuun ja sain ihan hillittömän yskänpuuskan
*hakee peilin ja pesäpallomailan ja yrittää peilillä sinkauttaa tuon äskeisen viisauden takaisin sinne mistä se tulikin mutta ihan varuiksi hivelee pesäpallomailaakin jotta jos tarttis kuitenkin sitä vastapalloa*
..siis toi mun oma todella huono sönkötys oli yritystä sanoa toi sama juttu mikä on tuossa nyt jälkimmäisenä.kannattaa ohitttaa tuon mikkihiiren lausunnot kommentoimatta.
Sen asennon kokeena voin sanoa että ei ollut kivaa.Ellun ja yöpöydän välinen asento kuulostaa erittäin mielenkiintoiselta!
Ei mulla näy edelleenkään hymiöt ja olen liian amatööri tässä palstailussa...
Ja mä vastasin sulle. Huppistakeikkaa.ellulle mä vastasin.
Koska en ole ollut paikalla vertaamassa olen jäävi sanomaan mitään.Sen asennon kokeena voin sanoa että ei ollut kivaa.
Nii just tolleen määkin sen ymmärsin sitte jälkikäteen *hyppii ja heittelee molempia makarooneilla kun ei jaksa syödä enempää*..siis toi mun oma todella huono sönkötys oli yritystä sanoa toi sama juttu mikä on tuossa nyt jälkimmäisenä.
Bueno?
eipäs huudella vieraisiin pöytiin.Ja mä vastasin sulle. Huppistakeikkaa.
NetflixJasoo, typy meni nukkumaan joten mitäköhän seuraavaksi keksis tekemistä. Hhmm mistäköhän palvelusta löytäisi iZombien Täytyypä käydä kurkistelemassa.
Onko sulla edes todisteita? Sulla varmasti on todisteita Päättömän teoista?Mikä saa päättömän jatkuvasti vihjailemaan että joku täällä hakkaa naistaan kun aina siihen malliin sanoo.Millä oikeudella? Onko sulla edes todisteita? Tollasista asioista ei heitellä herjaa.
Yup, just talkisin et siel on kaikki 4 kautta. Maratoon alkaa heti kun kahvi on valunutNetflix
Koko ajanhan se vihjailee täällä että joku hakkaa eukkoaan.Onko sulla edes todisteita? Sulla varmasti on todisteita Päättömän teoista?
Millä oikeudella vihjaillaan päättömästä ja naisista? Tai vihjailut paria muuta palstalaista kohtaan?Mikä saa päättömän jatkuvasti vihjailemaan että joku täällä hakkaa naistaan kun aina siihen malliin sanoo.Millä oikeudella? Onko sulla edes todisteita? Tollasista asioista ei heitellä herjaa.
Kännykästä läppärillä? Siis miten?Ärsyttävää on, et netin jakaminen kännykästä läppärillä syö älyttömän nopeasti puhelimen akun tyhjiin
Voisit sinäkin lopettaa vihjailut jos kerran olet sitä mieltä että semmoinen ei ole sopivaa.Millä oikeudella vihjaillaan päättömästä ja naisista? Tai vihjailut paria muuta palstalaista kohtaan?