Söit liikaa sukkia?Röyh...
Menen oikoreittiäSinulla on siihen vanhaan vielä pitkä matka.
Mutta vain otettu lääke auttaaLääke ei auta jos se menee väärään kohteeseen.
Tee kuin mä, jolla langaton puhelin on jokseenkin aina langan päässä.4% akkua jäljellä, pitäisiköhän sille tehdä jotain
Jos se käyttikin ne ulkoisesti eikä sisäisesti..? Eihän se silleen voi toimiakkaan. Unohdimme vissiin antaa jekkushottien käyttöohjeet?Kun eilen sanoin että riittävä määrä jekkushotteja auttaa manfluhun niin en vissiin juonut riittävästi kun valitus jatkuu tänäänkin
Se oli mies jolle lääke oli tarkoitettu!Mutta vain otettu lääke auttaa
M
En kai mä kuumepotilaalle jekkua anna! Ajattelin ettei valitus haittaa kun itse vedän reippaan iltamyötäisenJos se käyttikin ne ulkoisesti eikä sisäisesti..? Eihän se silleen voi toimiakkaan. Unohdimme vissiin antaa jekkushottien käyttöohjeet?
Kyllä se sai lääkettä. Buranaa, strepsilsii, mustaviinimarjamehua...Se oli mies jolle lääke oli tarkoitettu!
Otas uusi kuuri, siinä tapauksessaEn kai mä kuumepotilaalle jekkua anna! Ajattelin ettei valitus haittaa kun itse vedän reippaan iltamyötäisen
https://youtu.be/ccv26eyEMvkEn kai mä kuumepotilaalle jekkua anna! Ajattelin ettei valitus haittaa kun itse vedän reippaan iltamyötäisen
Mitä sinulla on miestäsi vastaan?Kyllä se sai lääkettä. Buranaa, strepsilsii, mustaviinimarjamehua...
Joskus se täytyy palauttaa ruotuun.Mitä sinulla on miestäsi vastaan?
Sinä olet ihan nobody ei kiinnosta juttusiSulla ei taida jonoa olla. Paikat pölyttyy ja hämähäkinverkot rehottaa
Sä olen ihan gauhee.Joskus se täytyy palauttaa ruotuun.
Enkä vielä sentään kurkumaa tarjonnut täysikuun loisteessa.
Joko kohta menet nukkumaan?Sinä olet ihan nobody ei kiinnosta juttusi
Riippuu ihan siitä istuuks sen päällä joku vai ei kuin nopeeta se lakkaa pyörimästäJoo, mä ainakin taidan yrittää kohta nukkua, tai sitten kun toi yläkerran pesukone lakkaa jumputtamasta
Miksi kysytJoko kohta menet nukkumaan?
Alkomalla on ainakin kuusi tuntia valveilla olo aikaa.Joo, mä ainakin taidan yrittää kohta nukkua, tai sitten kun toi yläkerran pesukone lakkaa jumputtamasta