vierailija
Puhuisit jotain ennen kuin mene nukkumaan.Miksi kysyt
Puhuisit jotain ennen kuin mene nukkumaan.Miksi kysyt
Oikeesti hei...kolme sanaa....tää on pyllystää!Miksi kysyt
Se johtui siitä kun @Algoma elää väärässä rytmissä vaiks on 6h jäljessä niin vois sen rytmin kuitenkin sorvata normiaikaan... Ellei tartte lokaalissa työaikarytmissä elääAlkomalla on ainakin kuusi tuntia valveilla olo aikaa.
No voi harmi. Luulin, että sinua kiinnosti.Sinä olet ihan nobody ei kiinnosta juttusi
Olemme 7 tuntia Suomesta jalessaSe johtui siitä kun @Algoma elää väärässä rytmissä vaiks on 6h jäljessä niin vois sen rytmin kuitenkin sorvata normiaikaan... Ellei tartte lokaalissa työaikarytmissä elää
Ei ole sanottavaa en jaksa katsoa miten koko ajan ruikkaat yhden f peräänPuhuisit jotain ennen kuin mene nukkumaan.
Eihän täällä voi ketään ottaa sataprosenttisesti,useimmat puhuu mitäsättuu.Ei ole sanottavaa en jaksa katsoa miten koko ajan ruikkaat yhden f perään
Rättis sanoo kylläkin että Örr Örr...Eihän täällä voi ketään ottaa sataprosenttisesti,useimmat puhuu mitäsättuu.
Ainoa johon voit luottaa on @Rätti Väsynyt ja hänneenkin vain silloin ,kun hän sanoo Röf, Röf.
Oli tarkoitukseni sanoa, että ei täälä voi luottaa keneenkään sataprosenttisesti, ei edes itseensä.Rättis sanoo kylläkin että Örr Örr...
Käykää pöytään, mä tarjoan. Kahvi on tuolla takana.Juu, huomenta
Eka pannullinen juotu, kenen vuoro keittää seuraava?
Aamiainen kuulostaa loistavalta sitä hummusta lukuunottamatta. Mä en oikeen ole sen kanssa päässyt ystävyyteen.Huomenia juu! Ja kahvia, paljon kahvia.
Muutoin aamupalaksi kauraleipää, hummusta, tomaattia sekä hunajamelonia.
Pari ekaa purkillista tökki mullakin vastaan. mutta sitten iidelin perusversio osoittautui oivaksi kurkun dippailuun.Ja nyt voisin syödä sitä sellaisenaan.Aamiainen kuulostaa loistavalta sitä hummusta lukuunottamatta. Mä en oikeen ole sen kanssa päässyt ystävyyteen.
Täällä omenakaurapuuro kiehumassa typylle. Hää nukkuikin poikkeuksellisen myöhään.
Onko itse tehty puuro vai pussista?Aamiainen kuulostaa loistavalta sitä hummusta lukuunottamatta. Mä en oikeen ole sen kanssa päässyt ystävyyteen.
Täällä omenakaurapuuro kiehumassa typylle. Hää nukkuikin poikkeuksellisen myöhään.
Harva kasvattaa kauransa itse.Onko itse tehty puuro vai pussista?
Mulla aikanaan keskuslämmityksen poltin tappoi itsensä ja pakkasta oli 20Voiskohan mun uusi läppäri tulla tänään jo?
Kiltti matkahuolto, kiirehdi!