Sulla on paha jumi kaularangan alueella/lapaluiden välissä.Selkä ei enää vaivaa. Olkapää ja käsi on kipeä. Peukalo osittain puutunut nyt pari päivää.
Sulla on paha jumi kaularangan alueella/lapaluiden välissä.Selkä ei enää vaivaa. Olkapää ja käsi on kipeä. Peukalo osittain puutunut nyt pari päivää.
Niin on. Perjantaina kokeilen onnistuuko työnteko.Sulla on paha jumi kaularangan alueella/lapaluiden välissä.
KeppijumppaNiin on. Perjantaina kokeilen onnistuuko työnteko.
Keppi löytyy. Säädettävä sellainen.Keppijumppa
Sitten vaan kepakko heilumaan ja liikettä niveliin.Keppi löytyy. Säädettävä sellainen.
NukkumaanpasPuoli tuntia ja Beck nelosella.
Ei voi nukkua ennen kuin rikos on selvitetty ja rosvot kiikissä!Nukkumaanpas
Minkä minä sille voin jos yhtä ei kukaan kaipaa ja toisen perä on leveämpi kuin valtamerilaivat?
Ei ala katsoa, niin ei vaivaa moinen.Ei voi nukkua ennen kuin rikos on selvitetty ja rosvot kiikissä!
Huomenna vois vähän heilutella keppiä.Sitten vaan kepakko heilumaan ja liikettä niveliin.
Mie oon lukenut ne kirjat.Puoli tuntia ja Beck nelosella.
Älä sohi itseäsi silmäänHuomenna vois vähän heilutella keppiä.
Googlaa keppijumppa rintaranka, löytyy hyviä ohjeita. Välineet voi korvata kotoa löytyvillä asioilla kuten pilatesrulla pyyherullalla ja jumppakeppi mopin varrellaHuomenna vois vähän heilutella keppiä.
Mä heilutan varovaisesti.Älä sohi itseäsi silmään
Ok Kepissä on jumppaohjeita.Googlaa keppijumppa rintaranka, löytyy hyviä ohjeita. Välineet voi korvata kotoa löytyvillä asioilla kuten pilatesrulla pyyherullalla ja jumppakeppi mopin varrella
Sulla kepakko jo olikin.
Meillä on töissä kepakoita ja kuka vaan voi pyöritellä niitä niin halutessaan. Yleensä aamulla teen pikajumpan töihin tullessani.
Näinkö?Mä heilutan varovaisesti.
OvatHei pakko kysyä, että ovatko nykyajan mummelit ryöhkeämpiä kuin ennen? Olin kaupassa eineshyllyn edessä etsimässä punajuurisalaattia ja siihen tuli yksi mummeli kommentoimaan: "opettelisit poika itse tekemään ruokaa"...
No joo, riippuu varmaan ihmisestä. Ärsytti vain, kun saa kuulla pottuilua vielä töistä lähtiessäkin.Ovat
Kohtasit ilmeisesti sellasen leppoisan kaupunkilais anarkistimummon?Hei pakko kysyä, että ovatko nykyajan mummelit ryöhkeämpiä kuin ennen? Olin kaupassa eineshyllyn edessä etsimässä punajuurisalaattia ja siihen tuli yksi mummeli kommentoimaan: "opettelisit poika itse tekemään ruokaa"...