Etitkö mullekin samalla ja uuden luurin?Uaaaaa!
En oo edes ehtinyt palstailemaan kun yritän etsiä itselleni sitä parasta uutta läppäriä!
Päreet palaa ihan justiinsa!
Tottakai sinä olet sinä, kutsun vain sua pulmuseksi.
Täh?Elena flirttailee taas Algoman kanssa.
Moi Algoma.Elena flirttailee taas Algoman kanssa.
Kaakaohalva?Lämmin & aurinkoinen ilma,kävin lidlissä kävellen
Nyt kahvia ja kaakaohalvaa.
Mä taas luulin että kaakaosalvaa?Kaakaohalva?
...täällä on nälkäniinettänäköäkinpahastihaittaa-ihmisille ruokaa*ufopääkkönen*!Mä taas luulin että kaakaosalvaa?
Ei mulla oo, söin tänään kinkkiruokaa...täällä on nälkäniinettänäköäkinpahastihaittaa-ihmisille ruokaa*ufopääkkönen*!
Joo,miusta toi on hyvää. Joskus kyllä maistanut jotain muuta halvaa,enkä tykänny.Kaakaohalva?
Mahtoi olla aika kinkkistä ruokaa.Ei mulla oo, söin tänään kinkkiruokaa
Mutta joskus kaaaauan aikaaaa sitteeen. On ehtiny jo hävitä ja haihtua. Vajaus näkyy jo.Ei mulla oo, söin tänään kinkkiruokaa
Mä taas luulin että kaakaosalvaa?
Chilikanaa nom nom nomMahtoi olla aika kinkkistä ruokaa.
Otin lisää tossa joku aika sitten, röyh.Mutta joskus kaaaauan aikaaaa sitteeen. On ehtiny jo hävitä ja haihtua. Vajaus näkyy jo.
Hei! Äläs vaan nyt ollenkaan niin sano, että olit paikan päällä o i k e e s t i ?!!! Siis mähän voin vaan kuvitella kuinka mieletön kokemus tommonen on, kun pääsee kokemaan ja näkemään kisahumun! Mutta - I'm happy for youHuikeeta paikan päällä nähdä
Miksi flirttailet Elenan kanssa?Vain pieni pulmunen.
Ni. Mitäs mä sanoin. Siitä on jo kulunut aikaa. Ja toi röyh'ystelys on jotain jälkipolttoaChilikanaa nom nom nom
Otin lisää tossa joku aika sitten, röyh.
Kuinka niin KANSSA??Miksi flirttailet Elenan kanssa?