Siiderivalas sanana tarkoittaa yleensä naista.Vieras varmaankin tarkoittaa minua, Algomaa, minä olen olutbuffalo.
Siiderivalas sanana tarkoittaa yleensä naista.Vieras varmaankin tarkoittaa minua, Algomaa, minä olen olutbuffalo.
Emminä oo oikeen palijo nainen.Siiderivalas sanana tarkoittaa yleensä naista.
Painajaisiako?Huomenta
Tulipas nukuttua pitkään ja huonosti
Painajaisiako?
Ne kyllä ovat puishuonoja
No hö, tommonen pätkissä nukkuminenkin on ihan syvältä. Toivottavasti ens yö olis parempi.En nähnyt mitään unta muistaakseni, uni oli erittäin katkonaista
Lähden kohta kirpparille ja uimaan, naisia katselemaan
Siellä sitä piristyy
Kuka kumma se semmosen myrkkytökötin kehuskelija oikein oli?Ihan kuin olisin kuullut jonkun kahvilla kehuskelevan? Tulin siis kurkkaamaan missä se mun kuppi on
IlkimysKuka kumma se semmosen myrkkytökötin kehuskelija oikein oli?
Kupistas e oo mitn hajua mutta voin toki sulle uuden ojentaa...otakko semmosen puolen litran miniämpärin missä on liihottelemassa pikkusii sinisii lintusii vai semmosen missä on minisii fisusii?
Kahvit saat keittää ihan ite omine pikkutaitavine käpälines. Mä kun gulautin tuon oman maitoni kahvilla jo pois.
Kahviin mittää maitoo kuulu laittaa hei nainen.Mä kun gulautin tuon oman maitoni kahvilla jo pois.
Ilkimys
Mät sitten meen keittelee kaffetta ja taidan kiukutuksen kaveriksi ottaa sitruunakakkua vai pitäiskö kokeilla sitä kääretorttua
Astetta pörrösempään aamuuni kuuluu maito kahvilla. M u n maitoon. Sillä kahvisekoituksella.Kahviin mittää maitoo kuulu laittaa hei nainen.
Mitä sää sitten sitä omit jos se kuuluu munkille?Astetta pörrösempään aamuuni kuuluu maito kahvilla. M u n k i n maitoon. Sillä kahvisekoituksella.
Ni.
Kerta.
Munkin aamu ja munkin muki ja munkin maito.
Mut mun kahviAstetta pörrösempään aamuuni kuuluu maito kahvilla. M u n maitoon. Sillä kahvisekoituksella.
Ni.
Kerta.
Mun aamu ja mun muki ja mun maito.
Mä aistinvaistoan jotain vilunkia ja mediapeliä nytkylläMitä sää sitten sitä omit jos se kuuluu munkille?
Sitä paitsi maito pilaa hyvän kahvinautinnon
No sun kahvis on tietennii sun kahvis. Eihän siihe nyt kukaan oo lorauttamassa maitoa sekaan joskerta et halua , höppänä sentään*paijaa ja taputtaa pikkupääkköstä*Mut mun kahvi