The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ajatella, et ekan kerran avasin koneen vasta nyt tänään:D
Mikä siis itse olet:sneaky::geek:
Tämä on varmaan suolettomien suunnittelema valmiste, kun on maltodekstriinikin pakattu mukaan:
"Ainekset:

Suomalainen sianliha,
vesi,
suola,
stabilointiaine (E450):poop::poop::poop::poop::poop:(=fosfaattia, kuten Phosporal),
maltodekstriini:sick::sick::sick::sick::sick:,
hapettumisenestoaine (E316), :alien:
mausteet (mustapippuri, muskottipähkinä, maustepippuri, inkivääri), elintarvikeväri (E120), :alien:
säilöntäaine (E250):poop::poop::poop::poop::poop:.(=>anemiaa)"
Saanko kysyä, että mitä sinä oikein itse syöt? Jotain merilevää ja sammalta? Ajattelitko kuolla terveenä?
 
Mä vastasin siihen.
Hei murunen, sä et ole tilivelvollinen vastaamaan yhellekään harmaalle mihinkään kysymykseen yhtään mitään. Älä tyydytä noiten junttien nälkää antamalla heille yhtään huomiota...ootetaan vaan sitä päivää kun on heijjän vuoro pyllistää ja ottaa vastaan se mitä ansaitsevat.:love:
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies ja Fantzu
vierailija
Hei murunen, sä et ole tilivelvollinen vastaamaan yhellekään harmaalle mihinkään kysymykseen yhtään mitään. Älä tyydytä noiten junttien nälkää antamalla heille yhtään huomiota...ootetaan vaan sitä päivää kun on heijjän vuoro pyllistää ja ottaa vastaan se mitä ansaitsevat.:love:
On tyydyttävää huomata, että annat tukea ystävällesi, Elena, mutta voin antaa varmuuden sinulle siitä, että Fantzun ei tarvitse koskaan puolustautua mua vastaan.
En ole hänen päänakansa perään.
 
vierailija
paula syö luomuvoita ja luomuperunaa. kaikesta muusta saa kuolettavan myrkytyksen. :confused:
Unohdit luomulihan ja luomukanamunat, joita tosiaan jonkun on ostettava, et ei lopu kokonaan kaupasta. Manteleita vois alkaa kasvattaa kans, kun ovat tuontitavaraa. Kirsikat kasvaa hyvin, herukat ja mansikat myös ja luomuperuna meillä kasvaa ruohosilpulla olikein hyvin(y)
Persiljat saakin kylvää ens tiistaina, niin saa syödä kesälläkin niitä.

Täällä kun niin eläinrakkaita ihmisiä, voivat lukea tarkemmin eläinkokeista, joita on tehty siksi, et ei ihmisiä pidettäisi koekaniineina. Olin väärässä, kun luulin niin: tautitehtailjat ovat hyödyntäneet tuloksia. Eihän heidän itse tarvitse niitä syödä, mitä kehittelevät. :cool:
 
vierailija
On se kumma et ihmiset kumminkin hengissä pysyvät kunnes kuolevat.
http://koti.utanet.fi/~paula/kotikokkeli/solaniini.htm
Mutta kun kaupasta ei saa aina kunnollisia luomuperunoita, ne täytyy kasvattaa itse. Linkin takana on kuva kaupan potuista: kaikki meni kompostiin, kun olivat vihertyneet, eikä sellaisia ole koskaan ennenkään syöty. Niistä tulee parkinssonin taudin oireet (täristyshalvaus entisellä nimellä) ja myrkytystila - mitä lienee.
 
http://koti.utanet.fi/~paula/kotikokkeli/solaniini.htm
Mutta kun kaupasta ei saa aina kunnollisia luomuperunoita, ne täytyy kasvattaa itse. Linkin takana on kuva kaupan potuista: kaikki meni kompostiin, kun olivat vihertyneet, eikä sellaisia ole koskaan ennenkään syöty. Niistä tulee parkinssonin taudin oireet (täristyshalvaus entisellä nimellä) ja myrkytystila - mitä lienee.
Mitä mieltä olet niistä Suomessa kehitetyistä perunoista, joita kasvatetaan ilman multaa?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä