So?Venakko sai bannia muutama vuosi sitten, koska hän kertoi liikaa itsestään ja asioistaan, vaikka se ei ole ohjeissa killetty.
So?Venakko sai bannia muutama vuosi sitten, koska hän kertoi liikaa itsestään ja asioistaan, vaikka se ei ole ohjeissa killetty.
Kivikylän wanhan ajan nakit on hyviäMä söin muuten tänään kivikylän nakkeja.
Niin on, mä olen hieman ennakkoluuloinen ruoan suhteen mutta erään ystävällisen sielun ansiosta löysin noi nakit kerran ja sen jälkeen olen ollutkin aika valaistunut taas...Kivikylän wanhan ajan nakit on hyviä
Siinä ei oo riittävästi kaloreitaSyö donitsin reikäosa.
Tuli vain mieleeni.
ok...tai Ookoo.Tuli vain mieleeni.
Lättyjä ja mansikkahilloa sitten. Ainakin mulla alkoi tekemään niitä mieli...Siinä ei oo riittävästi kaloreita
Oliski lättyjä.Lättyjä ja mansikkahilloa sitten. Ainakin mulla alkoi tekemään niitä mieli...
Täytyy ehkä vaihtaa aihetta ennen kuin se yksi tulee linkittämään tuotetietoja yms.Niin on, mä olen hieman ennakkoluuloinen ruoan suhteen mutta erään ystävällisen sielun ansiosta löysin noi nakit kerran ja sen jälkeen olen ollutkin aika valaistunut taas...
Koska vastaat hänelle ilkeästi? Asioista voi ja pitää voida keskustella asiallisesti, varsinkin kun ollaan aikuisia...muuten on idiootti joka ansaitsee saada potkuun pähkinöilleen ja mitäs kivaa siinä on sitte sinulle?Sanopas sinä, viisaampana ihmisenä miksi mulle annetaan kuraa niskaan ,jos vataan ja kommentoin esim. @Fantzun viesteihin?
Eikö se ole epäkohteliasta olla vastaamatta viesteihin? Sitä varten kai niitä postataan, että niihin saatais jotain vastauksia.
Ellet halua kuulla vastausta niin älä kysy kysymystä.
Pähkinäpotkut eivät varmaankaan ole nautinnollisia.Koska vastaat hänelle ilkeästi? Asioista voi ja pitää voida keskustella asiallisesti, varsinkin kun ollaan aikuisia...muuten on idiootti joka ansaitsee saada potkuun pähkinöilleen ja mitäs kivaa siinä on sitte sinulle?
Lätyt on mun mielestä parhaita ihan sokerin kanssa. niin ja päärynäjätskin kaa.Lättyjä ja mansikkahilloa sitten. Ainakin mulla alkoi tekemään niitä mieli...
Lätty on kyllä aika juntti nimi ohukaisille,ettekö te sivistyneet ihmiset keksi muuta nimeä niille.Lätyt on mun mielestä parhaita ihan sokerin kanssa. niin ja päärynäjätskin kaa.
Mä vastasin siihen.Pähkinäpotkut eivät varmaankaan ole nautinnollisia.
Vieraan kysymys aikaisemmin Fantzulle oli, että miksi hän jätti hyvän miehen.
Se oli asiallinen kysymys Fantzun aikaisempiin viesteihin.
munamaitovehnäjauhopaistos olkoon sivistyneempi nimitys.Lätty on kyllä aika juntti nimi ohukaisille,ettekö te sivistyneet ihmiset keksi muuta nimeä niille.
Ja tämä ei ole mitään pilluilua.
Onko sivistynyttä haukkua toisia junteiksi?Lätty on kyllä aika juntti nimi ohukaisille,ettekö te sivistyneet ihmiset keksi muuta nimeä niille.
Ja tämä ei ole mitään pilluilua.
Niin teit ja ihan oikein.Mä söin täbäön kebabia
Mä vastasin siihen.
Itse jätän maidon pois, koska olen sille allerginen. Korvaan maidon wishyllämunamaitovehnäjauhopaistos olkoon sivistyneempi nimitys.
Nyt varmasti pelleilet mun kans.munamaitovehnäjauhopaistos olkoon sivistyneempi nimitys.
Ajatella, et ekan kerran avasin koneen vasta nyt tänäänTäytyy ehkä vaihtaa aihetta ennen kuin se yksi tulee linkittämään tuotetietoja yms.
JooNiin teit ja ihan oikein.
Kyselen noilta, jotka kaatavat sontaa mun niskaan.
Tuo sopii mimulleNyt varmasti pelleilet mun kans.
Minäkin, joka olen korpien kasvatti kutsun niitä hienosti nimellä "lettu"
On se kumma et ihmiset kumminkin hengissä pysyvät kunnes kuolevat.Ajatella, et ekan kerran avasin koneen vasta nyt tänään
Mikä siis itse olet
Tämä on varmaan suolettomien suunnittelema valmiste, kun on maltodekstriinikin pakattu mukaan:
"Ainekset:
Suomalainen sianliha,
vesi,
suola,
stabilointiaine (E450)(=fosfaattia, kuten Phosporal),
maltodekstriini,
hapettumisenestoaine (E316),
mausteet (mustapippuri, muskottipähkinä, maustepippuri, inkivääri), elintarvikeväri (E120),
säilöntäaine (E250).(=>anemiaa)"