The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Sanopas sinä, viisaampana ihmisenä miksi mulle annetaan kuraa niskaan ,jos vataan ja kommentoin esim. @Fantzun viesteihin?
Eikö se ole epäkohteliasta olla vastaamatta viesteihin? Sitä varten kai niitä postataan, että niihin saatais jotain vastauksia.

Ellet halua kuulla vastausta niin älä kysy kysymystä.
 
Sanopas sinä, viisaampana ihmisenä miksi mulle annetaan kuraa niskaan ,jos vataan ja kommentoin esim. @Fantzun viesteihin?
Eikö se ole epäkohteliasta olla vastaamatta viesteihin? Sitä varten kai niitä postataan, että niihin saatais jotain vastauksia.

Ellet halua kuulla vastausta niin älä kysy kysymystä.
Koska vastaat hänelle ilkeästi? Asioista voi ja pitää voida keskustella asiallisesti, varsinkin kun ollaan aikuisia...muuten on idiootti joka ansaitsee saada potkuun pähkinöilleen ja mitäs kivaa siinä on sitte sinulle?
 
vierailija
Koska vastaat hänelle ilkeästi? Asioista voi ja pitää voida keskustella asiallisesti, varsinkin kun ollaan aikuisia...muuten on idiootti joka ansaitsee saada potkuun pähkinöilleen ja mitäs kivaa siinä on sitte sinulle?
Pähkinäpotkut eivät varmaankaan ole nautinnollisia.
Vieraan kysymys aikaisemmin Fantzulle oli, että miksi hän jätti hyvän miehen.
Se oli asiallinen kysymys Fantzun aikaisempiin viesteihin.
 
vierailija
Täytyy ehkä vaihtaa aihetta ennen kuin se yksi tulee linkittämään tuotetietoja yms.
Ajatella, et ekan kerran avasin koneen vasta nyt tänään:D
Mikä siis itse olet:sneaky::geek:
Tämä on varmaan suolettomien suunnittelema valmiste, kun on maltodekstriinikin pakattu mukaan:
"Ainekset:

Suomalainen sianliha,
vesi,
suola,
stabilointiaine (E450):poop::poop::poop::poop::poop:(=fosfaattia, kuten Phosporal),
maltodekstriini:sick::sick::sick::sick::sick:,
hapettumisenestoaine (E316), :alien:
mausteet (mustapippuri, muskottipähkinä, maustepippuri, inkivääri), elintarvikeväri (E120), :alien:
säilöntäaine (E250):poop::poop::poop::poop::poop:.(=>anemiaa)"
 
Ajatella, et ekan kerran avasin koneen vasta nyt tänään:D
Mikä siis itse olet:sneaky::geek:
Tämä on varmaan suolettomien suunnittelema valmiste, kun on maltodekstriinikin pakattu mukaan:
"Ainekset:

Suomalainen sianliha,
vesi,
suola,
stabilointiaine (E450):poop::poop::poop::poop::poop:(=fosfaattia, kuten Phosporal),
maltodekstriini:sick::sick::sick::sick::sick:,
hapettumisenestoaine (E316), :alien:
mausteet (mustapippuri, muskottipähkinä, maustepippuri, inkivääri), elintarvikeväri (E120), :alien:
säilöntäaine (E250):poop::poop::poop::poop::poop:.(=>anemiaa)"
On se kumma et ihmiset kumminkin hengissä pysyvät kunnes kuolevat.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä