Joojoo, äiti. Ei tartte ragee siel.No mä olen tukenut sitä hanketta jo...
ei näy kuin hakasulkeet ja IMG.
omg.
Joojoo, äiti. Ei tartte ragee siel.No mä olen tukenut sitä hanketta jo...
ei näy kuin hakasulkeet ja IMG.
Muttamutta.Sitä että saan rauhassa liikkua ulkona ja kaupassa. Kukaan ei puhu mulle.
Kuinka monta mikä vika sinussa on ettet kelpaa oletko liian väkivaltainen vai liian ripustautuva vai mäkätäkö liikaa vai eikö ulkonäkö miellytä toista osapuoltaEn sentään. Mulla on monta epäonnistunutta suhdetta takanapäin. Ei jaksa sitä enää.
??Onko Lunatic suuttunut Elluun kun ohittaa kaikki tuon viestit?
Mä ajattelin juovuttaa itseni tänään.
Mulla on ollut väkivaltaisia, juoppoja, sairaalloisen mustasukkaisia ja pettäviä. Että revipä siitä.Kuinka monta mikä vika sinussa on ettet kelpaa oletko liian väkivaltainen vai liian ripustautuva vai mäkätäkö liikaa vai eikö ulkonäkö miellytä toista osapuolta
Ei kannata. Käy kuten Kimi Räikköselle viime viikonloppuna eli tulee turha luovutusMä ajattelin luovuttaa.
ei mittää, kahvia aattelin keitellä
Mutta en ainakaan usko että tapaan koskaan ketään.Ei kannata. Käy kuten Kimi Räikköselle viime viikonloppuna eli tulee turha luovutus
Mulla on ollut väkivaltaisia, juoppoja, sairaalloisen mustasukkaisia ja pettäviä. Että revipä siitä.
Mutta en ainakaan usko että tapaan koskaan ketään.
Mutta et kuitenkaan tee niin.
Mun tekis niin mieli nyt....
*haukkoo henkeä*Mutta et kuitenkaan tee niin.
Mikä sua vaivaa?? Miks sun pitää olla noin julma toiselle? Sä et tiedä toisten eletystä elämästä niin paljon, että voisit kirjottaa noin julmasti. Häpeäisitkö kiitos?Yhyy.Sinussako ei mitään vikaa ole ollut olet ollut itse täydellisyys.
Palstamieskin jotain noista?Mulla on ollut väkivaltaisia, juoppoja, sairaalloisen mustasukkaisia ja pettäviä. Että revipä siitä.
Aloin hymyilemään ääneen kun kuvittelin sinua Conan Barbaarina
Hän ei ollut mitään noista.Palstamieskin jotain noista?
*haukkoo henkeä*
No. Kun siis.
En kait mä ny edes voikaan kun nuin sanoit
Olkoot
Älä oo ilkee.Yhyy.Sinussako ei mitään vikaa ole ollut olet ollut itse täydellisyys.
Niin minunkin
Mun tekis niin mieli nyt....
..ollaankohan me alkuunkaan nyt samoissa mieliteoissa...tai että siinä on fifty-sixty tsäänssimahdollisuudetNiin minunkin
Vähän vaikuttaa nyt siltä, että kaisi puhuu aivan omista jutuistaan tällä kertaa..ollaankohan me alkuunkaan nyt samoissa mieliteoissa...tai että siinä on fifty-sixty tsäänssimahdollisuudet