Ei vaan hauki on kalaMatikka on kalaa*
Ei vaan hauki on kalaMatikka on kalaa*
Kai merkkasit reviirisi? Oon kuullut huhuja siun kuuluisasta koukusta
Mä olin vähän tuollainen kans, mut vuosikymmen tai jotai tuolla maailmalla opettiTäällä voin jutella kaikkien kanssa. Mutta irl mulle on turha tulla juttelemaan.
Mulle ei tulla juttelemaan.
Mulle saa tulla juttelemaan,okei no ei aina aina ei jaksa jotain outoja höpisijöitä
Aika usein tuleekin vieras juttelemaan
Kyllä mä voin jutella kenen kanssa vaan. Mutta jos joku ukkeli haluaa tutustua muhun niin ei onnistu enää.Mä olin vähän tuollainen kans, mut vuosikymmen tai jotai tuolla maailmalla opetti
Nyt sitten saa suomimummot sydäreitä kun iloisesti ja reippaasti niitä tervehtii ja kuulumisia kyselee tai ilmoja ihmettelee
Mutt emmä ole ukkeli ja just kirjotit lähteväs pois jos tuun juttelemaan sulleKyllä mä voin jutella kenen kanssa vaan. Mutta jos joku ukkeli haluaa tutustua muhun niin ei onnistu enää.
Joskus se on hyvä juttu joskus taas kiva jutella tuntemattoman ihmisen kanssa niitä näitäMulle ei tulla juttelemaan.
Ai mitenkä niin ei tulla...sori mä en tajunnu..kun mikä sen muka estäis?Mulle ei tulla juttelemaan.
JAA HÄH.Onneks Luna ei huomannut sitä viestiä niistä pääkällolipuista *shhh* olkaa kuin ette oiskikaan..
No mä olen tukenut sitä hanketta jo...Laitoin musaketjun tonne oudolle puolelle, en tiä kui, veikkaan alkoholilla olleen vaikutusta asiaan. Menkää tukemaan hanketta kun jaksatte tms.
Saaks postata punkkia kans?Laitoin musaketjun tonne oudolle puolelle, en tiä kui, veikkaan alkoholilla olleen vaikutusta asiaan. Menkää tukemaan hanketta kun jaksatte tms.
Fantzun nyrkkiAi mitenkä niin ei tulla...sori mä en tajunnu..kun mikä sen muka estäis?
Miksi ei onnistu? Oletko alkanut nunnaksi?Kyllä mä voin jutella kenen kanssa vaan. Mutta jos joku ukkeli haluaa tutustua muhun niin ei onnistu enää.
En tarkoittanut sua tai muita naisia.Mutt emmä ole ukkeli ja just kirjotit lähteväs pois jos tuun juttelemaan sulle
Fantzun nyrkki
ei mittää, kahvia aattelin keitelläJAA HÄH.
Sitä että saan rauhassa liikkua ulkona ja kaupassa. Kukaan ei puhu mulle.Ai mitenkä niin ei tulla...sori mä en tajunnu..kun mikä sen muka estäis?
Mä en yleensä ''näe'' ketään, menen vaan eteenpäin joten mulle on hankala tulla juttelemaan sen takia...Sitä että saan rauhassa liikkua ulkona ja kaupassa. Kukaan ei puhu mulle.
En sentään. Mulla on monta epäonnistunutta suhdetta takanapäin. Ei jaksa sitä enää.Miksi ei onnistu? Oletko alkanut nunnaksi?
Ei kannata lannistua. Tosin parempi yksin kuin huonossa parisuhteessa.En sentään. Mulla on monta epäonnistunutta suhdetta takanapäin. Ei jaksa sitä enää.
Mä ajattelin luovuttaa.Ei kannata lannistua. Tosin parempi yksin kuin huonossa parisuhteessa.