Fantzu
Mie alan olla jo vanha.Höpiset
Mie alan olla jo vanha.Höpiset
Älä höpäjä, johannääootminnuunkin tutustunnaMä en tutustu uusiin ihmisiin.
Mutta.Harjottelee sitä vanhainkotia varten ja yrittää olla joku kovis
Osasin viheltää tämän täydellisesti sillon aikoinaan, muuten en ole hyvä viheltäjä.
Ihania karvakasoja. Toinen on jättikokoinen lutukka ja nuorempi on feraalina pentuna napattu sekopää. Ihan ihania. Typy tapas järsiä sen feraalin häntääAnteeksi, ei ollut tarkoitus herättää kissaikävääsi
Kummosiamimmosia karvakasoja?
Täällä voin jutella kaikkien kanssa. Mutta irl mulle on turha tulla juttelemaan.Älä höpäjä, johannääootminnuunkin tutustunna
Mä osaan viheltää sen vieläkin...huulet vaan kuivuu helposti kesken ja sitten suusta kuuluu vaan kuiva puhina ja naama on duckfeissinä hetken.Osasin viheltää tämän täydellisesti sillon aikoinaan, muuten en ole hyvä viheltäjä.
En taida olla ainoa jolle tämä ilmiö tapahtu.
Sä et varmasti oo ikinä tykänny matikasta etkä numeroistaMie alan olla jo vanha.
Miks? Vedät sä turpiin jos tuun juttelee sulle irl?Täällä voin jutella kaikkien kanssa. Mutta irl mulle on turha tulla juttelemaan.
PöhHarjottelee sitä vanhainkotia varten ja yrittää olla joku kovis
En puhu mitään tai poistun paikalta.Miks? Vedät sä turpiin jos tuun juttelee sulle irl?
Noh, mä en pahastu jos et höpise, saat sitten tyytyä hörppimään sitä kahvia ja kuuntelemaan/katselemaan kun mä höpötän ja töhöön typyn kanssa ei haittaa mennoo yhtääTäällä voin jutella kaikkien kanssa. Mutta irl mulle on turha tulla juttelemaan.
Tykkäsin matikasta.Sä et varmasti oo ikinä tykänny matikasta etkä numeroista
Mutta höpötyksistä sitäkin enemmän !
Sellasta se on.Mie alan olla jo vanha.
Niin on.Sellasta se on.
Sama homma. Mulla on kilometrin reviiri.Täällä voin jutella kaikkien kanssa. Mutta irl mulle on turha tulla juttelemaan.
Kai merkkasit reviirisi? Oon kuullut huhuja siun kuuluisasta koukustaSama homma. Mulla on kilometrin reviiri.
Täällä voin jutella kaikkien kanssa. Mutta irl mulle on turha tulla juttelemaan.
Jos ees vaiks sellattiis pinkkei pääkallolippui, Tai jotainSama homma. Mulla on kilometrin reviiri.
Matikka on kivaaTykkäsin matikasta.
Matikka on kalaa*Matikka on kivaa
Hah juu ei oo...menee ainoastaan kalana tai niin luulisin, en ole syönyt.Matikka on kivaa