Pähkinämama
Nain ateistina ainoo mitä tuohon voi sanoa on *Aamen*Justiisaniin.
Siinä on vaatimuslistansa kanssa riskit sille että jää kokonaan yksinäiseksi.
Ja liian myöhään huomaa sen erheensä.
Nain ateistina ainoo mitä tuohon voi sanoa on *Aamen*Justiisaniin.
Siinä on vaatimuslistansa kanssa riskit sille että jää kokonaan yksinäiseksi.
Ja liian myöhään huomaa sen erheensä.
Millasta?Mutta eipä sellaista miestä tapaa koskaan.
kyl nooit välillä tapaa. Mun mies on just sellainen. Mut löytyy siinä särmääkin kun sen paikka/tarve on.Mutta eipä sellaista miestä tapaa koskaan.
Mukavaa, kilttiä ja uskollista.Millasta?
Tottakai sä sellasen vielä tapatMukavaa, kilttiä ja uskollista.
Mä jatkoin äskeistä viestäni.
Silloin mä oon jo vanhainkodissa.Tottakai sä sellasen vielä tapat
Täytyy vaan luottaa siihen asiaan ja pitää ne ruskeet silmät auki
Yleensä se tapahtuu tapahtuu just silloin kun sille vähiten ois aikaa tai kiinnostustaTottakai sä sellasen vielä tapat
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.Silloin mä oon jo vanhainkodissa.
Meinaat sitte muuttaa vanhainkotiin jo tänä keväänä?Silloin mä oon jo vanhainkodissa.
njooo mutt voihan se tapahtua myös sillon kun sitä vähiten oottaa.Yleensä se tapahtuu tapahtuu just silloin kun sille vähiten ois aikaa tai kiinnostusta
Sitten eläkkeellä.Meinaat sitte muuttaa vanhainkotiin jo tänä keväänä?
njooo mutt voihan se tapahtua myös sillon kun sitä vähiten oottaa.
Ei kukaan mun kotiovelle tule.Yleensä se tapahtuu tapahtuu just silloin kun sille vähiten ois aikaa tai kiinnostusta
Miksi sanot noin kun ei hän vältyämättä enää ketään tapaa. tuuollainen on julmaa sanoa noin kun ei välttämättä enää koskaan ketään löydä.Tottakai sä sellasen vielä tapat
Höpöhöpö, sä tässä julma olet. Yrität vahvistaa toisessa sitä ajatusta ettei hän saa ketään.Miksi sanot noin kun ei hän vältyämättä enää ketään tapaa. tuuollainen on julmaa sanoa noin kun ei välttämättä enää koskaan ketään löydä.
Äläs sano, niitä on imurikauppiaita ja valepoliiseja liikkeelläEi kukaan mun kotiovelle tule.
Sulla on kyllä eripähee kissa sielläEihän se 4 raajalla ja 20 neulanterävällä raatelukynnellä vaikheeta oo kaloja pyyvystää
HöpisetMutta eipä sellaista miestä tapaa koskaan.
I.C.Kuhan kiusasin tuota sun harmaata ''naistasi''..
Mun kisut ei oo täällä ikävä niitäSulla on kyllä eripähee kissa siellä
Hoitaa sapuskankin pöytään!
Minkä väriset kissat sulla on?Mun kisut ei oo täällä ikävä niitä
Mä en tutustu uusiin ihmisiin.Äläs sano, niitä on imurikauppiaita ja valepoliiseja liikkeellä
Valkopunainen ja sellainen aamu 04 snagari-oksennuksen kirjava se toinenMinkä väriset kissat sulla on?
Harjottelee sitä vanhainkotia varten ja yrittää olla joku kovisHöpiset
Anteeksi, ei ollut tarkoitus herättää kissaikävääsiMun kisut ei oo täällä ikävä niitä
Oukei....?Valkopunainen ja sellainen aamu 04 snagari-oksennuksen kirjava se toinen