The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kiitti halauksesta,sitä on nyt tarvittu viime päivinä. Tuskin käänettä parempaan tapahtuu,ainakaan kovin paljoo. Joo,ei leikkaukset tuonnu sitä lopputulosta mitä toivottiin :( melkein päinvastoin.

Mulla on ensi kuun lopulla aika käsikirurgille joka päättää leikataanko.
Jep noi käden oireet herättää pari kertaa yössä ja päivälläkin välillä koskee ja kihelmöi ja pistelee.
Jopas teitä kahta koetellaan ikävällä tavalla nyt...:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Fantzu
Eniten mua harmittaa mun miehen puolesta. Olis toivonut tuon näkökyvyn olevan parempi leikkausten jälkeen.
Nyt sitten joutuu miettimään onko tekolinssin vaihdosta hyötyä vai haittaa,jos leikkaa & kannattaako leikata,kun riski on iso.
Niin noi asiat täytyy punnita tosi tarkkaan, mutta eiköhän siinä tule oikee ratkaisu kumminkin.
:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Välliä osaan iloita hyvistä asioista ja vaikka nyt tuosta auringosta,mutta välillä kyllä se iskee vähän synkäksi mielialan. Selvästi on stressiä enemmän ollu.
Kyllä mä nuo kivut kestän,kun on tottunu.
 
Kiitti halauksesta,sitä on nyt tarvittu viime päivinä. Tuskin käänettä parempaan tapahtuu,ainakaan kovin paljoo. Joo,ei leikkaukset tuonnu sitä lopputulosta mitä toivottiin :( melkein päinvastoin.

Mulla on ensi kuun lopulla aika käsikirurgille joka päättää leikataanko.
Jep noi käden oireet herättää pari kertaa yössä ja päivälläkin välillä koskee ja kihelmöi ja pistelee.
Voi ei..en osaa edes kuvitella mitä miehesi päässä herää ajatuksia asian tiimoilta. Ihan varmasti tulevaisuus on täynnä kysymyksiä joihin ei ehkä ihan heti löydä vastauksia... Ja tuollainen tietämättömyys, epävarmuudessa oleminen syö voimia. En voi kun toivoa että kaikesta huolimatta tapahtuisi joku pienikin käänne hänen olossaan parempaan tai että löytyisi joku ratkaisu mikä kohentaisi tilannetta. Tsemppiä hänelle(laiha lohtuhan tuo nyt on mutta en osaa oikein muutakaan sanoa:( )!

Ja voi jukupätkä kun joudutkin vielä odottaa tuon kätesi kanssa! Kyllähän se nyt kuntoon on saatava tavalla tai toisella. Hengessä olen mukana :)...
 
Onneksi mies pystyy lasien avulla edes lukemaan & pelaamaan,mutta liikuminen ulkona & esim. ruuanlaitto on tosi vaikeaa ja haasteellista.
Voi olla että joutuu opettelemaan liikumaan uudestaan uudella tavalla.
 
Onneksi mies pystyy lasien avulla edes lukemaan & pelaamaan,mutta liikuminen ulkona & esim. ruuanlaitto on tosi vaikeaa ja haasteellista.
Voi olla että joutuu opettelemaan liikumaan uudestaan uudella tavalla.
Ja kyllä hän oppii liikkumisen kun muut vaistot ja aistit vahvistuu sitten. Hyvä että näkee lukea, sekin kun avaa kuitenkin ihmiselle uusia maailmoja.
 
Sokeutuuko kaisin mies vai saako lasisilmän
Ei sokeudu,mutta näkö on mennyt huononpaan suuntaan kaihileikkauksen jälkeen.
Ei mitään himskatin lasisilmää,ei silmää leikata pois. :eek::(
Tekolinssi liikkuu ja se voidaan leikata pois ja laittaa uusi linssi toiseen paikkaan,mutta ei ehkä auta,saattaa huonontaa näköä ja riskejä on.
 
Onneksi mies pystyy lasien avulla edes lukemaan & pelaamaan,mutta liikuminen ulkona & esim. ruuanlaitto on tosi vaikeaa ja haasteellista.
Voi olla että joutuu opettelemaan liikumaan uudestaan uudella tavalla.
Hyvä että lasit auttavat tilanteessa, edes hiukan tuomaan tekemisen ja osallistumisen riemua:)
Ja mä luulen että miehesi on motivoitunut liikkeelle lähtemiseen ja valmis ottamaan haasteita vastaan, mitkä puolestaan voivat tuoda päiviin onnistumisen tunnetta :). Nuori kun hän on vielä joten varmasti on myös sitä ns.elämän ja kokemisen nälkääkin :). Apuvälineetkin ovat olemassa juuri sen takia että vastoinkäymisistä huolimatta jokaisesta päivästä voi nauttia:)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Ja kyllä hän oppii liikkumisen kun muut vaistot ja aistit vahvistuu sitten. Hyvä että näkee lukea, sekin kun avaa kuitenkin ihmiselle uusia maailmoja.
Pystyi hän kyllä aiemminkin lukemaan & pelaamaan, leikkauksen jälkeen joutu ootamaan pitkään komplikaatioiden takia ootamaan ennen ku sai lasit millä pysyi taas näkemään tekstin.
Juu varmaan oppii taas liikumaan pikku hiljaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä