Ei mun possua tee mieliPossua tekee mieli vai ? Ootko syönny mittään ?
Itseasiassa haluaisin kyllä lemmikiks sellasen minipossun.
Ei mun possua tee mieliPossua tekee mieli vai ? Ootko syönny mittään ?
I rest my caseMuistaakseni 2x pisti niin että tiesin, sitten näin kyllä neulan pari muutakin kertaa joten en o ihan varma pistikö 4x sitä ainetta...suu oli kieltämättä hassun tuntuinen jälkeenpäin
Ei saa nukkua kun on lyöny päänsä Ylös siitä * tökkii *Nöyyyy...
Kahvi on kahvia ja sitä ei saa turmella viinalla, varsinkaan jollain niin pahalla kuin kossu!
*järkyttyy ja pyörtyy, kaatuu lattialle lyöden päänsä ja sanoo 'auts', nukahtaa ja alkaa kehräämään*
Vampyyri!I rest in my cave
Syö banskua tai jotainVampyyri!
Ei kai sitä jäistä?Syö banskua tai jotain
Mä syön SUT!Syö banskua tai jotain
Ei syödä kisua.Mä syön SUT!
No vaikka sitä jäistäkin järsis, kuhan jotain ettei noin pahasti näköä haittaisEi kai sitä jäistä?
vai onks se smoothie aika?
Mun tekis mieli banaanista tehtyä jäätelöö, joukossa kokonaisia mustikoita.No vaikka sitä jäistäkin järsis, kuhan jotain ettei noin pahasti näköä haittais
Pahus.
Täällä ei oo banskuu.
Ja nyt hyökkäs mieliteko.
Epistä.
Että haluut tukehtua siihen isoon kikkurakarvapalloonMä syön SUT!
Mullapas on banskuaNo vaikka sitä jäistäkin järsis, kuhan jotain ettei noin pahasti näköä haittais
Pahus.
Täällä ei oo banskuu.
Epistä.
No kiitos nyt tuostakin, kaiverra vaan lusikkapuukollas selkäpuoltani ja mielitekopuutostilojani lisääMun tekis mieli banaanista tehtyä jäätelöö, joukossa kokonaisia mustikoita.
Mä just pistin banskua poskeen.No vaikka sitä jäistäkin järsis, kuhan jotain ettei noin pahasti näköä haittais
Pahus.
Täällä ei oo banskuu.
Epistä.
Shhhh...ei noin kovaäänisesti...kato kun kohta sulla ei oo kun Ellunen hiippailee ja hyökkää perhoslaastareidensa kanssa kaappaamaan ne banskut...Mullapas on banskua
Mä just pistin banskua poskeen.
Ookoo!No kiitos nyt tuostakin, kaiverra vaan lusikkapuukollas selkäpuoltani ja mielitekopuutostilojani lisää
Ei banskuilla oo poskeeMä just pistin banskua poskeen.
Ookoo!
Mitäs puutostiloja mää seuraavaks sussa herättelisin??
Mä just pistin banskua poskeen.
Eiku vedin poskeen.Ei banskuilla oo poskee
Ei ku ihan oikeesti. Silloin kun oon hankkinu banskuja niin en mä ehdi ite niitä näkemään kun nämä apin..ipanat ovat jo popsineet ne makeisiin suihinsa
Ellu ei saa mun banskujaShhhh...ei noin kovaäänisesti...kato kun kohta sulla ei oo kun Ellunen hiippailee ja hyökkää perhoslaastareidensa kanssa kaappaamaan ne banskut...