EOnks tuossa Ellu,Fantzu ja FreezeCat ?
Se oli tarkoitus.Niiin ja arvaappa mitä tapahtuu kun päästät irti? Meikäläinen lentää rähmälleen teijjen päälle lattialle ja tunika on niskassa
Noup, siinä on Kisu, Kais ja Fantzu...Mä olen sängynalla piilossa moista pahennusta aiheuttavaa touhuaOnks tuossa Ellu,Fantzu ja FreezeCat ?
Sie, mie ja ellu.Onks tuossa Ellu,Fantzu ja FreezeCat ?
En mie muista tommosta tyynysotaaE
Siinä on Ellu, Fantsu ja Kais
Mut on jo kuulema ja aivan - toistan: aivan! - yllätetty salakavalasti ja humpsautettu juonikkaasti mätkähtäen ja tömähtäen lattialle miettimään että kuinka monta raajaa mulla oikein olikaan ja mitkäkö oli niiden liikeradat
Noohohohooup...kun sie, kais ja kisu!!Sie, mie ja ellu.
Eiku kisu poukkoilee ympäri kämppää.Noup, siinä on Kisu, Kais ja Fantzu...Mä olen sängynalla piilossa moista pahennusta aiheuttavaa touhua
Et kai kun olit niin kännissä...ihan niinkun noi yhet kahetkin oliEn mie muista tommosta tyynysotaa
Ihmekö tuo kun tuo yks "vain voittamaan tullut" on huitonut menemään tyyny- ja juurihoitojälkipuudutehurmoksessaan menemäänEn mie muista tommosta tyynysotaa
hups..Ihmekö tuo kun tuo yks "vain voittamaan tullut" on huitonut menemään tyyny- ja juurihoitojälkipuudutehurmoksessaan menemään
???!!!Noup, siinä on Kisu, Kais ja Fantzu...Mä olen sängynalla piilossa moista pahennusta aiheuttavaa touhua
No enkä olluEt kai kun olit niin kännissä...ihan niinkun noi yhet kahetkin oli
Mä laitoin kossua booliin.No enkä ollu
Sää juotit salaa kuitenkii mokoma
No just niin,mä arvasin että siinä boolissa olikin jottain outooMä laitoin kossua booliin.
Muhahahahahahhaa...mä olen niin pien, että helppohan tuonne oli luikahtaa piiloon teiltä hurjilta.???!!!
Eläpäsnytkuulepas...ethänsäänytmitenkäänsängynallavoiollaetkäookaankunjustiinsakeekoiletvoitontanhuasnenäperhoslaastarissa!!
Miten pöllyssä sää vielä oikein oot?
Kahvissa se olis toiminnan kait kansMä laitoin kossua booliin.
En ala...luen tuon vähän väliä näin: Mä laitoin possua kooliin.Mä laitoin kossua booliin.
Oletko syönyt milloin viimeksi?En ala...luen tuon vähän väliä näin: Mä laitoin possua kooliin.
Nöyyyy...Kahvissa se olis toiminnan kait kans
Juur koitan tässä samalla syyäOletko syönyt milloin viimeksi?
*huokaa syvään*Muhahahahahahhaa...mä olen niin pien, että helppohan tuonne oli luikahtaa piiloon teiltä hurjilta.
Possua tekee mieli vai ? Ootko syönny mittään ?En ala...luen tuon vähän väliä näin: Mä laitoin possua kooliin.
Muistaakseni 2x pisti niin että tiesin, sitten näin kyllä neulan pari muutakin kertaa joten en o ihan varma pistikö 4x sitä ainetta...suu oli kieltämättä hassun tuntuinen jälkeenpäin*huokaa syvään*
Mitenkäköhän monta kertaa se lekuri suhun tuikkaskaan sitä puudutetta?
Siellä sängyn alla on Fantsu, jonka sä huiskautit semmosella pikkuihmisen äkkiväärällä ylämummokierteellä...
En kehottas ottamaan ainakaan kahvia ennää