The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pähkinämama
Jpo, siis olen justiinsa vasta muuttanut ja en ole varma kauanko olemme aloillamme, niin en ole vielä vaivautunut telkkaa ostamaan. Kahtellaan ensi kuussa jos tietäisi aikatauluista joitain tarkempaa :ninja:
 
  • Tykkää
Reactions: Fantzu
Fantzu
Esikon kanssa se oli helppoa n. puoltoista vuotiaaksi, sitten ihan helvettiä seuraavan puoltoista vuotta ja sitten taas helppoa. Ei vielä nykyäänkään, ekaluokkalaisen, valvo viikonloppuisinkaan myöhään ellei meillä ole joku meno. Siis oma-aloitteisesti kömpii koijaamaan suht aikaisin.
Kun teini syntyi niin nukuin huonosti seuraavat 3v. Oli kiva herätä töihin 5.30. Menin töihin kun hän oli melkein 2v.
 
Pähkinämama
Kun teini syntyi niin nukuin huonosti seuraavat 3v. Oli kiva herätä töihin 5.30. Menin töihin kun hän oli melkein 2v.
Mä oon aina nukkunut huonosti/vähän joten vauva-arki ei ole ollut niin paha. Mut voin helposti kuvitella miten rankkaa se on ollut. Meillä toisella oli koliikki ja toisella ruoka-aine allergiasta johtuvaa huutoa niin olin ihan hyvillä ihan että pärjään vähemmillä unilla. Mut onneksi mies oli ihan huippu hoitamaan yösyöttöjä/vaipanvaihtoja kans kunnes yösyötöt loppui.
 
  • Tykkää
Reactions: Fantzu
Fantzu
Mä oon aina nukkunut huonosti/vähän joten vauva-arki ei ole ollut niin paha. Mut voin helposti kuvitella miten rankkaa se on ollut. Meillä toisella oli koliikki ja toisella ruoka-aine allergiasta johtuvaa huutoa niin olin ihan hyvillä ihan että pärjään vähemmillä unilla. Mut onneksi mies oli ihan huippu hoitamaan yösyöttöjä/vaipanvaihtoja kans kunnes yösyötöt loppui.
Mä hoidin lapsen yksin. Eksä vain nukkui kun heräsin monta kertaa yössä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä