vierailija
Oletko rekisteröitytynyt?Lähetä yv minulle.
Oletko rekisteröitytynyt?Lähetä yv minulle.
Millä sie tuuppaat?
Lukemista tai tv?Mitähän sitä keksis loppuillan ohjelmaksi kun muksu just simahti yöpuulle.
Mitähän sitä keksis loppuillan ohjelmaksi kun muksu just simahti yöpuulle.
Tuo ei ollut sinun kulta.Laita mulle yv tä. Kyllä, ei?
Mä oon opettanut molemmat muksut kiltisti yöpuulle klo 1900Oon kyllä vähän kade. Mun lapsosista kukaan ei ikinä oo mennyt yöunille ennen kuin joskus ysiltä, kymmeneltä.
Onko heillä aikainen herätys?Mä oon opettanut molemmat muksut kiltisti yöpuulle klo 1900
*kade*Ei, nukkuvat 12h tyytyväisenä ja heräävät virkeänä ja päikkärit maistuvat myös hyvin.
Pitäähän sinulla ny telkkari olla!Telkkaa ei ole, mut hmm.. ehka 4G jaksaa streamata netflixii
Suolapahkinöitä ja pommacia olis
Oliko tuo kyläily kutsuPitäähän sinulla ny telkkari olla!
Muuten muksut eivät näe pikkukakkosta ennen nukkumaanmenoa, etkä sinä illan elokuvaa joka on tänään Hummingbird Herolla klo 21
Esikon kanssa se oli helppoa n. puoltoista vuotiaaksi, sitten ihan helvettiä seuraavan puoltoista vuotta ja sitten taas helppoa. Ei vielä nykyäänkään, ekaluokkalaisen, valvo viikonloppuisinkaan myöhään ellei meillä ole joku meno. Siis oma-aloitteisesti kömpii koijaamaan suht aikaisin.*kade*
Olispa ollut noin helppoa.
Kun teini syntyi niin nukuin huonosti seuraavat 3v. Oli kiva herätä töihin 5.30. Menin töihin kun hän oli melkein 2v.Esikon kanssa se oli helppoa n. puoltoista vuotiaaksi, sitten ihan helvettiä seuraavan puoltoista vuotta ja sitten taas helppoa. Ei vielä nykyäänkään, ekaluokkalaisen, valvo viikonloppuisinkaan myöhään ellei meillä ole joku meno. Siis oma-aloitteisesti kömpii koijaamaan suht aikaisin.
Mä en varattuja naisia vokottele.Oliko tuo kyläily kutsu
Mä oon aina nukkunut huonosti/vähän joten vauva-arki ei ole ollut niin paha. Mut voin helposti kuvitella miten rankkaa se on ollut. Meillä toisella oli koliikki ja toisella ruoka-aine allergiasta johtuvaa huutoa niin olin ihan hyvillä ihan että pärjään vähemmillä unilla. Mut onneksi mies oli ihan huippu hoitamaan yösyöttöjä/vaipanvaihtoja kans kunnes yösyötöt loppui.Kun teini syntyi niin nukuin huonosti seuraavat 3v. Oli kiva herätä töihin 5.30. Menin töihin kun hän oli melkein 2v.
Krantulla kuoharilla on vähän työtä!Mä en varattuja naisia vokottele.
Sen takia uskalsinkin vierailusta vitsaillaMä en varattuja naisia vokottele.
Mä hoidin lapsen yksin. Eksä vain nukkui kun heräsin monta kertaa yössä.Mä oon aina nukkunut huonosti/vähän joten vauva-arki ei ole ollut niin paha. Mut voin helposti kuvitella miten rankkaa se on ollut. Meillä toisella oli koliikki ja toisella ruoka-aine allergiasta johtuvaa huutoa niin olin ihan hyvillä ihan että pärjään vähemmillä unilla. Mut onneksi mies oli ihan huippu hoitamaan yösyöttöjä/vaipanvaihtoja kans kunnes yösyötöt loppui.
Oh nous. Enpä ihmettele että on ex.Mä hoidin lapsen yksin. Eksä vain nukkui kun heräsin monta kertaa yössä.
On rankkaa aikaa. Ex otti avioeron.Oh nous. Enpä ihmettele että on ex.
Se on tosi rankkaa hoitaa muksu/t yksin, etenkin se vauva vuosi.