The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Eiköhän jollakin ole syytä pelätä enemmänkin sitä mitä toisten naisten näppäimistöiltä tänne lipsahtelee kaljapäissään, kuin se mitä fantzu ja ellu keskustelevat toisilleen yksityisviestein tai puhelimessa.
 
Pähkinämama
Herran jestas miten inhottavia, ilkeitä ja elämän katkeroittamia henkilöitä tänne vierailijoina postaa.

Antaisitte ihmisten olla rauhassa ja nauttia elämistään. Ei koko ajan tarvitse olla toisia närppimässä :mad:

Ei mikään ihme että palsta ja Ketju hyytyy kun ei tuommoinen ole mistään kotoisin.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Fantzu
vierailija
Herran jestas miten inhottavia, ilkeitä ja elämän katkeroittamia henkilöitä tänne vierailijoina postaa.

Antaisitte ihmisten olla rauhassa ja nauttia elämistään. Ei koko ajan tarvitse olla toisia närppimässä :mad:

Ei mikään ihme että palsta ja Ketju hyytyy kun ei tuommoinen ole mistään kotoisin.
Älä nyt Pähkinämama liity samaan kastiin noiden harmaiden kanssa.
Eihän mustat ole ilkeitä.
 
Pähkinämama
Mä olen mitä olen, joskus ilkeä, toisinaan en. Mutta ainakaan en hypi anonyymiä netissä ihmisiä kiusaamassa kuten viimeaikoina ketjua piinanneet harmaat. Mua yksinkertaisesti ällöttää tuollaiset kiusaajat.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Päivää:)

Pää kipeenä ja hammas temppuilee, eli huomenna aamulla yritys päästä porattavaksi.:eek:

Aksulle onnittelut siitä, että Kela tuli vastaan tuossa asiassa!!
Itse vielä odottelen vastauksia ja sekin hermostuttaa, mutta ei voi mittää...

Sillä välin voin onneks ottaa Kahvia:coffee:
 
  • Tykkää
Reactions: Fantzu
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä