Kyllä ton ikästen poikien olemuksesta näkee että ovat teinejä, eivätkä miehiä vielä pitkään aikaanJos nene aje mopoilla, niin niillä varmaan oli kypärät, eli iän arviointi varmaan hankalaa
Jaahans, typy nukkumassa, mitäs sitä nyt keksis tekemistä..
Ei kai moisella pikkumopolla enää kuusitoistavuotias aja?Oliks ne pojat samanikäsiä?
Jaa no sitten mä ymmärrän mikä kiukutti.Ei kai moisella pikkumopolla enää kuusitoistavuotias aja?
Ja mun tytär on vielä ala-asteella.
Tuskin kun selvis minkälainen tunteilla pelaava casanova on ollut.Etkö uskalla kirjautua enää nimimerkillä?
Kuka se casanjova on, päätönkö?Tuskin kun selvis minkälainen tunteilla pelaava casanova on ollut.
Miksi epäilet päätöntä? Outoa että hän tuli ensimmäisenä mieleesi.Kuka se casanjova on, päätönkö?
No kun muut ovat aikaan saamattomia.Miksi epäilet päätöntä? Outoa että hän tuli ensimmäisenä mieleesi.
Sinäkö täällä oletkin se joka antaa päättömästä mielikuvan naistennaurattajana ja saa mielen hämmentyneeksi?No kun muut ovat aikaan saamattomia.
En luultavasti ole.Sinäkö täällä oletkin se joka antaa päättömästä mielikuvan naistennaurattajana ja saa mielen hämmentyneeksi?
Lopettaisitko siinä tapauksessa heittämästä enempää vettä löylyyn? Ei ole kivaa tuo ''huumori'', eikä päätöntä kohtaan oikein tai reilua.En luultavasti ole.
Ok!Lopettaisitko siinä tapauksessa heittämästä enempää vettä löylyyn? Ei ole kivaa tuo ''huumori'', eikä päätöntä kohtaan oikein tai reilua.
Kiitos, muutenki pahamieli ja öitä.
Öitä, nuku hyvin.Kiitos, muutenki pahamieli ja öitä.
Tuskin nukkuu, jos on pahamieli ja ikävä.Öitä, nuku hyvin.
Selkäsairaus joka vaivaa. Ilmeisesti olkapään kipu johtuu myös työstä. Työ on fyysisesti rasittavaa.Mitäs ihmettä olet puuhaillut saadaksesi ne niin kipeeksi?
Joka tapauksessa, pikaista paranemista!
Mulla tyttö kömpi aamutirsoille aamiaisen päälle, ja mä odottelen et lumet sulaisi niin päästään kävelylle.
Hakeeko ellukin kelasta alkoholin käytön estolääkkeet?Tutkin viikon postit vasta äsken.
Kelasta oli saapunut kirje jossa viinanhimoa hillitsevä lääke on myönnetty erityiskorvattavaksi.
Jospa tästä alkaisi matka takaisin ihmiseksi?
Tänään suunnistan aputeekkiin ennen nurkkabaaria tai lähikauppaa.
Ellulle tiedoksi, että Kela on laitoksena perseestä mutta vain ihmisiä sielläkin on töissä.
Pidä itsesi hengissä pikkuinen.
Niin minäkin yritän.
Lobbari on onnistunut työssään, mut ei se siitä valmisteesta yhtään turvallisempaa tee, jos KELA korvaa. Muistan sen kehittelystä jotakin vuosien varrelta, mut pääasia valmistajan kannalta on se, et joku sen OSTAA - siihen se kiinnostus sitten loppuukin.Tutkin viikon postit vasta äsken.
Kelasta oli saapunut kirje jossa viinanhimoa hillitsevä lääke on myönnetty erityiskorvattavaksi.
Jospa tästä alkaisi matka takaisin ihmiseksi?