Päivää kettinkiin.
Mitäs tänään tuhmailtaisiin?
Paitti Ellu joka on aina kiltti.
Mun tekis mieli päivänokosille, koskee päähän ja ärsyttää..Päivää kettinkiin.
Kateusko sieltä puskista huutaa.Eikö tuo olisi yksityisviestein helpompaa...
Liisa Hyssälä kerjättiin Sitraan töihin, vaikka olis päässyt eläkkeelle, mut ei kaikki halua, kun eivät osaa olla joutilaana. Kysy häneltä;-)Jos joku laitos tässä maassa sotkee asioita lahjakkaasti niin se on Kela! No jos kolmas kerta todensanois...onneks tässä on vielä aikaa.
Sulla on sama olo kuin mulla.Mun tekis mieli päivänokosille, koskee päähän ja ärsyttää..
Tuskinpa rouva Hyssälä osaa auttaa selvittämään minne joutuu Kelaan lähetetyt liitetiedostot, vaikka ne on sinne onnistuneesti kyllä lähetetty ja myönnetty että joo sinne ovat tulleet...mutta kuulema täytyy lähettää uusiks kun ''hävisivät'' jonnekin kun heillä vaihtuu asioiden hoitajat.Liisa Hyssälä kerjättiin Sitraan töihin, vaikka olis päässyt eläkkeelle, mut ei kaikki halua, kun eivät osaa olla joutilaana. Kysy häneltä;-)
Samikset..siskokset...pissiksetSulla on sama olo kuin mulla.
Samikset..siskokset...pissikset
Spice Ice on kadonnut ostarilta.
Älä tule sekottelaan mun ympyröitä.Eikö tuo olisi yksityisviestein helpompaa...
Kuka tai mikä sinua estää?Mun tekis mieli päivänokosille, koskee päähän ja ärsyttää..
Ei viittis mennä.Kuka tai mikä sinua estää?
Mikä on spice ice?Ei ole hyvä.
Ei todellakaan, koska nainen joka kärsii jäätelönpuutteesta on lähes yhtä mahdoton kuin nainen joka kärsii suklaanpuutteesta.Ei ole hyvä.
Mulla on toisinpäin.Ei viittis mennä.
Etkö uskalla kirjautua enää nimimerkillä?
Tai salmiakin...tai kahvin.Ei todellakaan, koska nainen joka kärsii jäätelönpuutteesta on lähes yhtä mahdoton kuin nainen joka kärsii suklaanpuutteesta.
Ei kovin halpa. Kävin harvoin siellä.Ok..onks hyvä, halpa? tai oliko*
Mä en viiti mennä nukkumaan kun sitten herään ihan pimeellä vasta ja voin sanoa hyvästit yöunille.Mulla on toisinpäin.
Jos pitäisi nousta ylös mutta siihen ei ole ensimmäistäkään syytä niin miksi vaivautua.