vierailija
Miksi tämä asia sinua vaivaa näin paljon, pelkäät että keskustelevat sinusta?Et muuten olisi erikseen sanonut että soittamalla.
Miksi tämä asia sinua vaivaa näin paljon, pelkäät että keskustelevat sinusta?Et muuten olisi erikseen sanonut että soittamalla.
Tämä olis kannattanut lukea ennen kuin uskoo lääkelobbaria:En sanonut että kaikki tarvitsevat.
Söit vai nakkelit linnuille?Kauranytimiä. Eivätpä olleet häävejä.
Älä nyt Pähkinämama liity samaan kastiin noiden harmaiden kanssa.Herran jestas miten inhottavia, ilkeitä ja elämän katkeroittamia henkilöitä tänne vierailijoina postaa.
Antaisitte ihmisten olla rauhassa ja nauttia elämistään. Ei koko ajan tarvitse olla toisia närppimässä
Ei mikään ihme että palsta ja Ketju hyytyy kun ei tuommoinen ole mistään kotoisin.
Hän tarkoittaa harmaita.Älä nyt Pähkinämama liity samaan kastiin noiden harmaiden kanssa.
Eihän mustat ole ilkeitä.
Raskaana taas?Hyi hitto mitä unta näin.
Se olisi ollut parempi uni. Uni oli kuin kauhuleffasta.Raskaana taas?
Muista puhu mitään mutta jos mulle ilkeillään niin saatan antaa samalla mitalla takaisin. Mä en aloita ilkeilyä.Onko mustien ilkeily sitä parempaa, positiivistä ilkeilyä?
Onhan sekin ilkeilyä, jos ilkeilyyn vastaa ilkeilyllä. Vai kuinka sinä sen näet?Muista puhu mitään mutta jos mulle ilkeillään niin saatan antaa samalla mitalla takaisin. Mä en aloita ilkeilyä.
Mä just sanoin että jos ilkeillään niin saatan ilkeillä takaisin. Mutta minä en aloita sitä.Onhan sekin ilkeilyä, jos ilkeilyyn vastaa ilkeilyllä. Vai kuinka sinä sen näet?
Sä olet sitten vain puoleksi yhtä ilkeä kuin minä, niinkö?Mä just sanoin että jos ilkeillään niin saatan ilkeillä takaisin. Mutta minä en aloita sitä.
Eikö ihminen saa puolustaa itseään?? Mulla ainakin tulee nurkkaan ahdistetun villieläimen fiilikset nykyään tosi äkkiä kun tarpeeks kauan satutetaan. Sillon sitä haluaa hyökätä takasin kimppuun ja maksaa potut pottuina.Onhan sekin ilkeilyä, jos ilkeilyyn vastaa ilkeilyllä. Vai kuinka sinä sen näet?