The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pähkinämama
Kattelin noista verkkokaupoista, ja joka paikasta kivat värit loppu :(

Ja valmistan sivuilta ei saa tilattua Suomeen :( tartteen vissin lähtee sinne Prisman tms. kattelemaan jos kävisi tuuri. Cittariin en enää mee kun eivees suihkuverhoa sieltä löytynyt :cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Fantzu
Voi varjelmus miten ih.....


Kerpeles!!!! Justnyt tuli VASTA mieleen kun oon tullu kaupasta että se saaplarin leivinpaperi!!!! Soon kaupassa*ufopääkkönen*!! Mie niin taas unohin:notworthy:...tästä tuu taas mitään vaikka Rättiskin jo muistutteli niin siltikin mä sössin:notworthy:

Sama saaplarin pääkkönen*jupisee*
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Fantzu
vierailija
Mie tein laiskan ruuan. Keitin makaronia,sekaan valmiita nyhtispullia,juustokermaa ja mausteita. :):)
Saako nyhtöpossua luomuna? Miten sun maha kestää näitä kaikkia, varsinkin tuota juustoAROMIA??
"Tuotetiedot
KERMA,
emmentalsulateJUUSTO
10 % JUUSTO (MAITO, suola, hapate),
vesi,
VOI,
sulatesuola (E331),
säilöntäaine (E200),
muunnettu tapiokatärkkelys (E1442),
suola,
JUUSTOaromi,
emulgointiaine (E471),
stabilointiaine (E410)."
 
Pähkinämama
Voi varjelmus miten ih.....


Kerpeles!!!! Justnyt tuli VASTA mieleen kun oon tullu kaupasta että se saaplarin leivinpaperi!!!! Soon kaupassa*ufopääkkönen*!! Mie niin taas unohin:notworthy:...tästä tuu taas mitään vaikka Rättiskin jo muistutteli niin siltikin mä sössin:notworthy:

Sama saaplarin pääkkönen*jupisee*
Ehkä se sössiminen oli juuri Rättiksen muistutuksesta johtuvaa..?
 
Ehkä se sössiminen oli juuri Rättiksen muistutuksesta johtuvaa..?
Tjah, suattaapa se ehken kenties olla nuinkin kun aivan varottelematta hihkaisi kehiin tuon leivinpaperipuutoksellisuuteni....tai että ite niinkuin menin moisesta hoksaavuudesta nyrjähdystilaan muttamutta - kyllä se loppujen lopuksi on ihan tämän harteillani keikkuvan kuuppasen kömö:barefoot:

Ei voi niin mitään, se on tehtävä johonkin kohtaan uusintayritystä(y)
 
Tuleekohan minusta ikinä onnellista enää...ei jaksais olla surullinen.
Tulee:)
Siihen on just nyt tosi vaikea uskoa mutta kun vain jaksaa vastatuulista huolimatta kerta toisensa jälkeen nostaa päänsä ylös ja katsoa elämää ja ihmisiä suoraan silmiin ja hymyillä, niin joka teolla ja uurastuksella tekee itselleen sitä tietä valmiiksi onnen saapuvaksi. Tosin - joskus kuules tekee vain niin hyvää kyllä karjuakin päin tuulta sitä omaa oloa tuulettaakseen(y)

Ja hei, sussa itessään on sisäänkirjotettuna se sun onnellisuus:). Sä oot hieno ja hyvä ihminen, herkkäsieluinen mutta kuitenkin niin ihmeellisen vahva että sä pystyt ihan mihin vain haluat(y):love:! Johan olet jo monta tiukkaa tilannetta kääntänyt itsellesi voitoiksi:)

Ja muista sekin että kun tuiverrus meinaa kaataa, meinaa varttasi taittaa, niin et taivu kuitenkaan koska ympärilläsi on ihmisiä jotka haluavat auttaa ja tukea sinua :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Fantzu
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä