The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Saako nyhtöpossua luomuna? Miten sun maha kestää näitä kaikkia, varsinkin tuota juustoAROMIA??
"Tuotetiedot
KERMA,
emmentalsulateJUUSTO
10 % JUUSTO (MAITO, suola, hapate),
vesi,
VOI,
sulatesuola (E331),
säilöntäaine (E200),
muunnettu tapiokatärkkelys (E1442),
suola,
JUUSTOaromi,
emulgointiaine (E471),
stabilointiaine (E410)."
Luomupossusta en tiiä. Noi oli nyhtökaurapullia.
Ei taija olla sama juustokerma.Tuoteseloste oli lyhyempi.
Vatsa kestää hyvin,käytän harvoin juustokermaa.
 
Mutta voi varjelmus miten ihana keli tuolla ulkona onkaan :):love:!

Aurinko paistaa hehkuttaa pilvettömältä siniseltä taivaalta, tuuli tuivertaa leikkisänkujeilevasti hiuksia, hankien alta on pilkstelemässä sulaa maata...

Tällaisia upeita raikkaita päiviä lisää!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Tulee:)
Siihen on just nyt tosi vaikea uskoa mutta kun vain jaksaa vastatuulista huolimatta kerta toisensa jälkeen nostaa päänsä ylös ja katsoa elämää ja ihmisiä suoraan silmiin ja hymyillä, niin joka teolla ja uurastuksella tekee itselleen sitä tietä valmiiksi onnen saapuvaksi. Tosin - joskus kuules tekee vain niin hyvää kyllä karjuakin päin tuulta sitä omaa oloa tuulettaakseen(y)

Ja hei, sussa itessään on sisäänkirjotettuna se sun onnellisuus:). Sä oot hieno ja hyvä ihminen, herkkäsieluinen mutta kuitenkin niin ihmeellisen vahva että sä pystyt ihan mihin vain haluat(y):love:! Johan olet jo monta tiukkaa tilannetta kääntänyt itsellesi voitoiksi:)

Ja muista sekin että kun tuiverrus meinaa kaataa, meinaa varttasi taittaa, niin et taivu kuitenkaan koska ympärilläsi on ihmisiä jotka haluavat auttaa ja tukea sinua :)
Eihän tuohon oikein osaa ees sanoa mitään kunnolla...Kiitos<3
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Ei tarvi muistaa ku joku muistuttaa :)
Muistanhan minä sen, puutelista on paperin tuhlausta :ninja:
Mutta mulla oli se nyt mukana!*hihkuu*
Mä vaan en sitten osannu lukea sitä:unsure::notworthy:
Ja hjuvin oli kyllä muistutettu:) mutta se toteutus nyt kirvahti reisille....


Muutoinkin onnistuin menemään ihmeen nätisti kaupassa(y), ihmisiä oli kohtuu runsaasti niin joutu kulkemaan asiallisesti kärryillä....
 
  • Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt
vierailija
Luomupossusta en tiiä. Noi oli nyhtökaurapullia.
Ei taija olla sama juustokerma.Tuoteseloste oli lyhyempi.
Vatsa kestää hyvin,käytän harvoin juustokermaa.
Kauraa ei voi syödä, jos ei ole luomua: korrenvahvistajia ja glyfosaattia. En ole maistanut enkä osta edes alennuksesta. Kanoilla vois kokeilla sirkkasapuskaa, jos niitä kanoja olis, mut ei ole ja mun kanat söisi vain luomurehua, joten ei käy se nyhtökaurakaan.
 
Kauraa ei voi syödä, jos ei ole luomua: korrenvahvistajia ja glyfosaattia. En ole maistanut enkä osta edes alennuksesta. Kanoilla vois kokeilla sirkkasapuskaa, jos niitä kanoja olis, mut ei ole ja mun kanat söisi vain luomurehua, joten ei käy se nyhtökaurakaan.
Mitä' tahansa voi syödä jos ihminen haluaa, kuka sinä olet kieltämään kauransyöntiä ihmisiltä?
 
Pähkinämama
Paula ei vielä ole huomannut, et toiset haluaa syödä kaikkea mahdollista pahaa ja myrkkyä :ROFLMAO:
Jos valita pitää niin itse otan herkullista terveellisen sijasta ihan joka kerta. Eikä haittaa jos se lisää syöpäriskiä, lyhentää elinikää, vaarantaa terveyden miljoonalla eri tavalla. Pääasia et maistuu hyvältä ja tyydyttää sen hetkisen ravinnon tarpeen :LOL:
 
Paula ei vielä ole huomannut, et toiset haluaa syödä kaikkea mahdollista pahaa ja myrkkyä :ROFLMAO:
Jos valita pitää niin itse otan herkullista terveellisen sijasta ihan joka kerta. Eikä haittaa jos se lisää syöpäriskiä, lyhentää elinikää, vaarantaa terveyden miljoonalla eri tavalla. Pääasia et maistuu hyvältä ja tyydyttää sen hetkisen ravinnon tarpeen :LOL:
Paula ei huomaa sitä, että myös hänet voi syödä.
 
Fantzu
Paula ei vielä ole huomannut, et toiset haluaa syödä kaikkea mahdollista pahaa ja myrkkyä :ROFLMAO:
Jos valita pitää niin itse otan herkullista terveellisen sijasta ihan joka kerta. Eikä haittaa jos se lisää syöpäriskiä, lyhentää elinikää, vaarantaa terveyden miljoonalla eri tavalla. Pääasia et maistuu hyvältä ja tyydyttää sen hetkisen ravinnon tarpeen :LOL:
:eek: :alien:
Sie elät vaarallisesti. :notworthy: :unsure:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä