Päivää
Auts. Huono tyyny kyllä kipeyttää nopeesti.
Pää ja niska kipeä. Johtuu tyynystä. Pitäs varmaan ottaa aina oma tyyny mukaan.
Mulla on sellainen spesiaali 80€ tyyny. Niska/hartiaseudun kipujen takia.Auts. Huono tyyny kyllä kipeyttää nopeesti.
Päi ja vää.Päivää
Onkos nyt puhe siitä sitruunakakusta? Mä haluun kans!Ah
Joskus käy näinki päin. Mies antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa.
Oliko Hertta ny oikealta nimeltään Tiuku vai Tähti?Hertta kilttinä tyttönä ( kissana ) oli kovasti mukana petivaatteiden vaihossa
Ehkä se ei halua sua sillälailla.Ah
Joskus käy näinki päin. Mies antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa.
Jostakin paremmasta.Onkos nyt puhe siitä sitruunakakusta? Mä haluun kans!
Ei oo siitä kyse. Jostakin muusta. En sanonut kaikkea.Ehkä se ei halua sua sillälailla.
Jostakin paremmasta.
Vissiin TähtiOliko Hertta ny oikealta nimeltään Tiuku vai Tähti?
Miksi yleensä sanot yhtään mitään jos et kerro kokonaan vaan jotain vihjailet.Ei oo siitä kyse. Jostakin muusta. En sanonut kaikkea.
Mä vaan valitan täällä. En kysynyt miksi ei halunnut.Miksi yleensä sanot yhtään mitään jos et kerro kokonaan vaan jotain vihjailet.
Mut älä syö keppihevosta Tulee mahanpuruja!Kauhee nälkä. Vois syödä vaikka hevosen. Olen syönyt aamupalan.
Mä suunnittelen jonkun mätön tilaamista.Mut älä syö keppihevosta Tulee mahanpuruja!
Ei hevosia saa syödäKauhee nälkä. Vois syödä vaikka hevosen. Olen syönyt aamupalan.
Mun tekis mieli JUST nyt jotain rahkaa missä on seassa omenaamarjojaappelsiiniäbanaaniajnejne...Mä suunnittelen jonkun mätön tilaamista.