ebaySanskaas mikä olisi hyvä paikka ostaa vajaa puoltoista vuotiaalle aurinkolasit joutumatta vararikkoon?
ebaySanskaas mikä olisi hyvä paikka ostaa vajaa puoltoista vuotiaalle aurinkolasit joutumatta vararikkoon?
TokmanniSanskaas mikä olisi hyvä paikka ostaa vajaa puoltoista vuotiaalle aurinkolasit joutumatta vararikkoon?
Ei hevosia saa syödä
Kato nyt tuotakin kaunotarta!
Syö toi heppa
Tuokin maistuisi.Mun tekis mieli JUST nyt jotain rahkaa missä on seassa omenaamarjojaappelsiiniäbanaaniajnejne...
Sittarissa ja prismassa on muutamalla eurolla.Sanskaas mikä olisi hyvä paikka ostaa vajaa puoltoista vuotiaalle aurinkolasit joutumatta vararikkoon?
Kauhee nälkä. Vois syödä vaikka hevosen. Olen syönyt aamupalan.
Minulla on tapassalamia
Tulee, usko pois.Tuleekohan minusta ikinä onnellista enää...ei jaksais olla surullinen.
Tulee. Käännät kasvot kohti aurinkoa ja muistat, et huonomminkin vois mennä. Joka päivä on uusi mahdollisuus.Tuleekohan minusta ikinä onnellista enää...ei jaksais olla surullinen.
Koska olet viimeksi käynyt kunnon hikilenkillä?Mä suunnittelen jonkun mätön tilaamista.
Tokmannilla taitaa olla aika halpoja.Sanskaas mikä olisi hyvä paikka ostaa vajaa puoltoista vuotiaalle aurinkolasit joutumatta vararikkoon?
Tulee vielä,uskon niinTuleekohan minusta ikinä onnellista enää...ei jaksais olla surullinen.
Noin mä koitan aina ajatella...nyt vaan tuntuu tää aallonpohja vähän kohtuuttoman syvältä.Tulee. Käännät kasvot kohti aurinkoa ja muistat, et huonomminkin vois mennä. Joka päivä on uusi mahdollisuus.
Saako nyhtöpossua luomuna? Miten sun maha kestää näitä kaikkia, varsinkin tuota juustoAROMIA??Mie tein laiskan ruuan. Keitin makaronia,sekaan valmiita nyhtispullia,juustokermaa ja mausteita.
Ootko myös syönyt juustokermaa?Noin mä koitan aina ajatella...nyt vaan tuntuu tää aallonpohja vähän kohtuuttoman syvältä.
Ehkä se sössiminen oli juuri Rättiksen muistutuksesta johtuvaa..?Voi varjelmus miten ih.....
Kerpeles!!!! Justnyt tuli VASTA mieleen kun oon tullu kaupasta että se saaplarin leivinpaperi!!!! Soon kaupassa*ufopääkkönen*!! Mie niin taas unohin...tästä tuu taas mitään vaikka Rättiskin jo muistutteli niin siltikin mä sössin
Sama saaplarin pääkkönen*jupisee*
Sekö tekis elon onnellisemmaks?Ootko myös syönyt juustokermaa?
http://syohyvaa.fi/vahemman-arseenia-ja-e331sta-2/
Tjah, suattaapa se ehken kenties olla nuinkin kun aivan varottelematta hihkaisi kehiin tuon leivinpaperipuutoksellisuuteni....tai että ite niinkuin menin moisesta hoksaavuudesta nyrjähdystilaan muttamutta - kyllä se loppujen lopuksi on ihan tämän harteillani keikkuvan kuuppasen kömöEhkä se sössiminen oli juuri Rättiksen muistutuksesta johtuvaa..?
TuleeTuleekohan minusta ikinä onnellista enää...ei jaksais olla surullinen.