The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jokainen saakoon kerätä parkkisakkoja tai käyttää kumisaappaita tai saunoa kenen kanssa haluaa.
Parkkisakkojen keräilystä mä olen vähän eri mieltä koska niitä saa hyvin helposti pysäköimällä päin persnettoa.

Parkkipirkoilla kuuluis olla työsuhdeautoina hinausauto jolla sais äkkiä ratikkakiskoille jätetyt autot pois mut tulospalkkauksen sijaan soisi tervettä järkeä autoihin jotka on 30min paikalla ja kaupassa menee 31.
 
  • Tykkää
Reactions: Pähkinämama
Njaaa...miten tuonkin nyt ottaa...sitten kun Peppi tulee ja kaappasee sut kainaloisekseen niin onhan se hjuva päästä vaikka pätemään tarpeen vaatiessa oikeista ja luotettavista raskaustesteistä tai tiukan paikan tullen tiiät osata ostaa oikeat tampoonit tai yllätät Peppisi joskus viemällä hänet ihanaan pitsiliikkeeseen valitsemaan yhdessä hurmaavia hepeneitä :)
No rintaliiveistä mä ny jotain tiedän mutta en mä valinnassa osaa auttaa istuvuuden suhteen mitenkään. Väristä voin sanoa mielipiteeni.

Peppi on sen ikäinen, että raskaustestejä ei enää tarvita.
Tamponeita voin ostaa mut jos kaupassa ei ole sitä mitä ostoslistassa lukee niin en voi tietää mikä vaihtoehto olis hyvä.

Peppi on ihavvarmasti jossain mutta mulla ei toistaiseksi ole tietoa olinpaikastaan joten ihan heti en pääse pätemään millään minkä Peppiä kuvittelisin miellyttävän.
 
Katti pahus, nyt palomiehet jakoon, mä haluun tollasen kans! :cautious::oops:
No ihan huolella kun ekas sillai kivasti tykkäilet niin kyllä se sitte sutkin viskoo yläviistoon ja kun tökkäät mukamas ajatuksella takas keskusteluun niin...taDaa!...sielläpä oot palomiehissä(y)...tainiinkujotenkisilleen:barefoot:...riskit on kyllä sille tissiliiviosastollekin tai Minkkisen pariin sujahtamisellekin olemassa...mut siihen oon ihan syytön.
 
Pähkinämama
No ihan huolella kun ekas sillai kivasti tykkäilet niin kyllä se sitte sutkin viskoo yläviistoon ja kun tökkäät mukamas ajatuksella takas keskusteluun niin...taDaa!...sielläpä oot palomiehissä(y)...tainiinkujotenkisilleen:barefoot:...riskit on kyllä sille tissiliiviosastollekin tai Minkkisen pariin sujahtamisellekin olemassa...mut siihen oon ihan syytön.
Mä en taida enää uskaltaa riskeerata :cautious: Se hemmetin Minkkisen juttu vainoo mua. Aina kun yrittää hyppää seuraavalle sivulle no eikös se taas pompsauta mua lukemaan kuinka Minkkinen vannoo et lapset ensin
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä